30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak367

gamen op macbook pro

beste mensen,
    ik ben nu een pc gebruiker.
    en ik ga binnen een maand overschakelen.
    en ik ben al maanden aan het zoeken op internet en in tijdschriften, maar ik vind geen ANTWOORD?;)
    enja nu vraag ik het maar hier op: kun je goed gamen op de macbok pro 13″ 2.3 ghz
    en met gamen bedoel ik cod black ops of modern warfare 3
    graag jullie mening.

Bijdrager
    jelmerkoppelmans

nee, die zijn niet speelbaar op de mac. Heel veel verder dan cod mw1 kom je niet.
    En dat is echt super makkelijk te vinden, waarschijnlijk zelfs wel op het forum

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Applefreak? :crazy:

Met die gegevens zijn wij bijna niets. Bij games hoort een videokaart, ramgeheugen etc.. Je zegt beter welk model je wilt kopen. Houd er rekening mee dat niet alle games uitkomen voor Mac dus als je denkt om alleen te gaan gamen hou je het beter bij Windows PC’s. Mac’s zijn geen gamecomputers.

Bijdrager
    applefreak367

ooit al gehoord van bootcamp en trouwens kijk op de appel site en je ziet welk model ik wil:neutral:

2,3-GHz dual-core Intel Core i5
    4 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM – 2 x 2 GB
    320-GB seriële ATA, 5400 rpm
    SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
    Verlicht toetsenbord (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)

en ja sorry ik bedoel niet gamen gamen gamen…
    3/10 gamen ik wil gewoon weekelijks is na school beetje gamen.

Bijdrager
    applefreak367

@jelmerk
    hebben jullie nog nooit gehoord van bootcamp???? echtwaar mensen
    val bijna dood;)

Bijdrager
    Burakk28

je kunt pes 2010/2011, cod, gta etc als torrent downloaden en spelen op je mac

Bijdrager
    RobinProductions

De huidige MBP is krachtig genoeg voor die games.

Bijdrager
    applefreak367

danku gelukkig dat er nog mensen die niet zo pessimistisch zijn oke en zou ik de harde schijf upgrade naar 500 gb of is het huidige goed?

dieter

Bijdrager
    applefreak367

@ burak is bootcamp niet handiger, sneller en veiliger?

dieter

Bijdrager
    applefreak367

hha en nog een vraag wat is het best ram uitbreiden naar 8 GB of harde schijf 750 GB

Bijdrager
    vraptor

Als je wil gamen heb je gewoon de ati dedicated gpu nodig. Dus ik zou doorsparen voor de 15″.
    De intel chip is gewoon geen gamekaart. Al helemaal niet met het oog op MW3 etc.

Bijdrager
    RobinProductions

Het is idd geen gamecomputer, maar volgens mij kan de 13″ mbp toch wel al vrij zware gfames aan hoor, alleen zul je de graphics wat naar beneden moeten afstellen. Nu HDD en RAM upgraden, HDD zou ik persoonlijk omdat ik met 320 Gb genoeg heb voor een externe gaan kijken. RAM in tegendeel zou ik wel upgraden. Maar niet via Apple zelf want dat is gewoon véél te duur.

Bijdrager
    vraptor

Tsja, ik ben van mening dat dat tegenvalt. Modern Warfare 2 is waarschijnlijk met medium kwaliteit te spelen. Maar als je reëel naar de specs gaat kijken weet je gewoon dat MW 3 en Battlefield en de andere releases van eind dit jaar slecht speelbaar gaan zijn. Ik probeer gewoon objectief te kijken. De 13″ is een fantastische machine, maar gewoon niet voor gamen. Daarvoor MOET je gewoon als je ook de toekomstige games wil draaien naar een dedicated kaart. En niet naar een onboard chip. Daar zijn ze niet voor…..

Bijdrager
    RobinProductions

De 13″ is een fantastische machine, maar gewoon niet voor gamen. Daarvoor MOET je gewoon als je ook de toekomstige games wil draaien naar een dedicated kaart. En niet naar een onboard chip. Daar zijn ze niet voor…..

Idd het is niet de ideale gamemachine, als je een echte hardcore gamer bent. Maar zoals hij zelf zegt hij wil gewoon na school wat gamen, meer niet. Nu natuurlijk als je het geld hebt, investeer dan gewoon in een betere machine, de 15″ zoals jij zegt. Maar niet alle mensen hebben dat geld, en hebben het geld ervoor over.

Bijdrager
    vraptor

Zeker waar. Het probleem met games is alleen dat de eisen zwaarder en zwaarder worden. Veel games, waaronder ook MW3 kan ik je garanderen, gaan een zelfstandige kaart eisen. Wanneer je dat dan niet hebt, loop je het risico dat je de hele game niet kunt spelen . Dat is jammer, zeker omdat de laptop iets langer meemoet dan een jaar verwacht ik. Ook al game je dan niet veel, het is toch jammer als het dan zo goed als niet blijkt te gaan.

Bijdrager
    applefreak367

ja heb gwn gn zin om nog door te sparen;) enja hardcore gamer ben ik ook weer niet
    mssn dagelijks uurtje wolfteam (als je het kent)
    en wat is dn een prfecte game compute. imac? kan ik niet want mn ouders zijn uiteen en weekelijks imac versleuren :(:(:(

Bijdrager
    applefreak367

heeft er mssn iem ervaring met mac?

Bijdrager
    ro_me

Ha, toevallig weet ik iemand die veel ervaring heeft met gamen op een Mac……..klik

over de MBP 2011 13″:
    Zoals eerder gezegd is de intel HD 3000 Graphics is gewoon niet geschikt om op te gamen, oudere steam shooters als HL2, CS etc. etc. willen nog wel (ook omdat de resolutie maar 1280 bij 800 is). Maar een beetje modern spel, zoals COD BO of MW, gaat gegarandeerd telleurstelling opleveren.

Is trouwens jouw toetsenbord kapot? of heb je jouw post op een Android getypt?

Bijdrager
    applefreak367

eh nee niet kapot…
    maar ga toch maar doorsparen voor 15″;) goed idee?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wat een rare reacties hier ineens zeg.
    Je kun natuurlijk best gamen op een Mac, zelfs op een Macbook Pro model. Maar dan moet je wel minimaal voor de 15″ gaan met de AMD Radeon HD 6490M grafische processor met 256MB of e.v.t. de AMD Radeon HD 6750M configuratie met 1GB VRAM (256 MB is eigenlijk wat weinig tegenwoordig)
    Van af de 15″ heb je namelijk een quad-core CPU, terwijl de 13″ ‘slechts’ een dual-core is, dat scheelt aanzienlijk.

Bijdrager
    G-Force
    applefreak367 op 11 augustus 2011

en wat is dn een prfecte game compute. imac?

Een pc.:razz:

Nee, met een MacBook Pro met een fatsoenlijke ATI videokaart kom je al een heel eind.

Bijdrager
    CeKa_

volgens mij heeft battlefield 2 al 512 mb nodig hebben aan grafische geheugen

Bijdrager
    Stirf

@Hendrik: Inderdaad rare reacties, maar actie = reactie:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil
    applefreak367 op 11 augustus 2011

ooit al gehoord van bootcamp en trouwens kijk op de appel site en je ziet welk model ik wil:neutral:

3/10 gamen ik wil gewoon weekelijks is na school beetje gamen.
    Je hebt wel een felle bek voor iemand die nieuw is in de wereld van Apple. Tuurlijk weet ik wat Boot Camp is, Boot Camp verandert niets aan jouw specificaties schreeuwjongen. Als jij een MacBook Pro met 256mb VRam hebt, blijft jouw MacBook Pro 256mb VRam hebben onder Boot Camp. Dat bedoelde ik. Dus als jij een zware game wilt draaien zijn dergelijke cijfers van belang. Want op elke Mac kun je in principe gamen maar daarom niet de nieuwste spellen.

En kijk op de Apple Site? Als jij iets wilt kun je zelf ook met het een en ander voor de dag komen. Je geeft je uit als Apple freak; begin dan eens met het woord Apple juist te schrijven, in die context. En als ik dan toch even inga op je spelling, verzorg eens wat je taal man, je schrijft als een peuter van vijf.

Je kon gewoon de gegevens van de Mac die je op het oog hebt hier vermelden, was een kleine moeite en bespaarde ons alweer van een discussie.

Bijdrager
    AppleStef

@Niiiiiickk

Volkomen met je eens;)

Bijdrager
    G-Force
    CeKa_ op 11 augustus 2011

Battlefield 2 is een game uit 2005, die draaide op mijn witte Core 2 Duo iMac uit 2006 ook prima.;)

Bijdrager
    Moriarty

@ Niiiiiickk +1:thumbsup:

Bijdrager
    Afroman
    RobinProductions op 11 augustus 2011

De huidige MBP is krachtig genoeg voor die games.

Jammer genoeg dat de viceochip redelijk sucked tegenover de videochip van de vorige revisie.

Bijdrager
    Lubbert Kramer

Ik had tot gisteren de witte macbook (late 2009) met alleen een upgrade naar 4GB RAM en kon hier rustig op gamen onder bootcamp. Modern Warfare 2 wat ik toen die tijd veel speelde draaide hij gewoon! Uiteraard valt het niet te vergelijken qua prestaties met de iMac nu maar op de macbook draaide het verder wel gewoon soepel!

Bijdrager
    CeKa_
    G-Force op 11 augustus 2011
    CeKa_ op 11 augustus 2011

Battlefield 2 is een game uit 2005, die draaide op mijn witte Core 2 Duo iMac uit 2006 ook prima.;)

Sorry had het over Barttlefielf bad company 2

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.