-
Wil je weten waar Gustav heen gaat? Ik heb een dashboard webclip gemaakt van dit live TV beeld: http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=1n
Echt een aanrader, dan krijg je live nieuws coverage over de hurricane.
Volgend de weather widget schijnt in New Orleans de zon door een lichte bewolking, het regent en het is er 29ºC.
maar http://www.weather.com/ is informatiever…
Heb de topictitel aangepast… anders had hij beter in de Speurneuzentopic gekund… We gaan het dus hebben over Gustav en eventueel andere briesjes… (dat laatste aldus de WeatherWidget).
Temp is in NOLA gezakt tot 26ºC en het zonnetje is nu ook weg….
maar de wolkjes zijn net zoals hier thuis.(Ik weet nog dat ik – toen Tiger werd geïntroduceerd – nogal schamper deed, over de die weather widget: “Dan hoef je niet meer naar buiten te kijken om te weten wat voor weer het is…”)
Gustav ging aan land als een cat. 2 orkaan, gelukkig maar zullen we maar zeggen, CNN meldde net dat hij inmiddels een cat. 1 is geworden op de weg naar Tecas.
Mensen die meer interesse hebben in de stormen in de wereld, kunnen op de Engelstalige Wiki over Atlantische orkanen terecht.
Of natuurlijk het goede oude lokale nieuws-station!
Overigens is het heel opvallend dat mensen die zonder stroom zitten geen mensen zijn, maar ‘klanten’ van de bedrijven die de elektriciteit leveren. De presentator corrigeerde zichzelf daar juist in.. Hoezo corporate?
Overigens heeft WSDU best wel goede nieuwsupdates!
Overigens ga ik nu slapen, dus ik zie morgen wel.
InactiefAnoniem1 september 2008 om 23:19”Zerk”Je zit in Georgia????
Iets noordelijker – we krijgen in ieder geval genoeg regen (is ook erg nodig hier).
Grappig.
Ik vroeg slechts om een buienradarsite voor Amerika en tot mijn verbazing is de titel aangepast. Ook vind ik het vreemd dat deze vraag in het ”grote speurneuzentopic” geplaatst had moeten worden. De lounge sectie is toch voldoende voor dit soort vragen?
Waarom dan in een bestaande topic van de lounge sectie??
Moet dan niet bijna elke vraag in het ”grote speurneuzentopic” geplaatst worden?
Als je het letterlijk neemt wel. Op elke vraag speurneus je toch?Begrijp me niet verkeerd hoor, het maakt mij niet zoveel uit, ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen en daar ging het me om.
Wilde alleen even zeggen dat ik nieuwe vragen stellen in een bestaande topic van de loungesectie wel een stap te ver vind voor dit forum.
Wist het bestaan ook niet van het ”grote speurneuzentopic”.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.