30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    nookie

Gustav en New Orleans

Dag maccers, bestaat er ook een Amerikaanse Buienradarsite?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Лукас

Wil je weten waar Gustav heen gaat? Ik heb een dashboard webclip gemaakt van dit live TV beeld: http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=1n

Echt een aanrader, dan krijg je live nieuws coverage over de hurricane.

Bijdrager
    nookie

Thanks!!!!

Bijdrager
    Thomash

Waarom is iedereen zo gek van die Gustav? :roll:

Bijdrager
    1984

Ik geloof niet dat de bewoners aan de Amerikaanse kust er zo gek van zijn dat Gustav rond 18,00 op bezoek komt.

Bijdrager
    Лукас

Het is daar nu 9 uur ’s ochtends en de hurricane was al aan land geraakt.:|

Bijdrager
    1984

Volgens het NHC bereikt het oog van de orkaan tussen 18.00 en 19.00 uur (Nederlands tijd) het zuidwesten van de staat Louisiana.

Met zware regens en hoge windsnelheden bereikte de buitenste rand van de Gustav eerder op de dag de Amerikaanse kust.

Bijdrager
    roy
    ”Thomash”

Waarom is iedereen zo gek van die Gustav? :roll:

Vraag ik me ook af…

Bijdrager
    Cloudsurfer

Gustav is op weg naar New Orleans, een stad die in 2005 ook al is overspoeld door een orkaan. De boel daar wordt nu als de zotte geëvacueerd.

Bijdrager
    roy

Maar dat maakt het nog steeds niet interessant :?

Bijdrager
    trabant

Volgend de weather widget schijnt in New Orleans de zon door een lichte bewolking, het regent en het is er 29ºC.

maar http://www.weather.com/ is informatiever…

Bijdrager
    1984
    ”trabant”

Volgend de weather widget schijnt in New Orleans de zon door een lichte bewolking, het regent en het is er 29ºC

Dan zet je tv maar eens op CNN

Moderator
    Poezenbeest

Heb de topictitel aangepast… anders had hij beter in de Speurneuzentopic gekund… We gaan het dus hebben over Gustav en eventueel andere briesjes… (dat laatste aldus de WeatherWidget).

Bijdrager
    trabant

Temp is in NOLA gezakt tot 26ºC en het zonnetje is nu ook weg….
    maar de wolkjes zijn net zoals hier thuis.

(Ik weet nog dat ik – toen Tiger werd geïntroduceerd – nogal schamper deed, over de die weather widget: “Dan hoef je niet meer naar buiten te kijken om te weten wat voor weer het is…”)

Moderator
    Poezenbeest

Goeie uwe tijd… :barbu:

Bijdrager
    Dagaloni

Ik kom net uit amerika en heb Fay meegemaakt en Gustav is/word een orkaan niveua 3 (van de 5) dus word erg heftig. Daarna kom meteen al Hanna een andere orkaan waar ik niet zo veel van af weet. Dus daarom is iedereen zo gek van Gustav.

Moderator
    Poezenbeest

Gustav ging aan land als een cat. 2 orkaan, gelukkig maar zullen we maar zeggen, CNN meldde net dat hij inmiddels een cat. 1 is geworden op de weg naar Tecas.

Mensen die meer interesse hebben in de stormen in de wereld, kunnen op de Engelstalige Wiki over Atlantische orkanen terecht.

Bijdrager
    Лукас

Of natuurlijk het goede oude lokale nieuws-station!

Moderator
    Poezenbeest

En wat tonen de geldwolven weer veel medeleven…. zie de advertentie naast het scherm…

Inactief
    Anoniem

Hanna komt hier volgende week langs :P

Moderator
    Poezenbeest

Je zit in Georgia????
    …die waren toch in oorlog met de Russen?

Hannah gaat inderdaad niet richting de Golf als ik het zo zie… Eerst mogen de Bahama’s van haar genieten. Ook even kijken wat ‘Nine’ gaat doen…

Bijdrager
    Лукас

Overigens is het heel opvallend dat mensen die zonder stroom zitten geen mensen zijn, maar ‘klanten’ van de bedrijven die de elektriciteit leveren. De presentator corrigeerde zichzelf daar juist in.. Hoezo corporate?

Overigens heeft WSDU best wel goede nieuwsupdates!

Overigens ga ik nu slapen, dus ik zie morgen wel.

Inactief
    Anoniem
    ”Zerk”

Je zit in Georgia????

Iets noordelijker – we krijgen in ieder geval genoeg regen (is ook erg nodig hier).

Moderator
    Poezenbeest

Nodig…. maar dan ineens zoveel?

Sterkte!

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Owja het is Labor Day vandaag..

Ontopic,
    Het schijnt allemaal wel mee te vallen die orkaan.
    Wel leuk om die burgemeester weer eens te zien met z’n overdreven toespraken:)
    Het lijkt onze Steve wel;)

Moderator
    Pete.Z
    ”roy”

Maar dat maakt het nog steeds niet interessant :?

Voor anderen misschien wel, en het staat jou dus volkomen vrij om hier niet te lezen en te posten.

Bijdrager
    nookie

Grappig.

Ik vroeg slechts om een buienradarsite voor Amerika en tot mijn verbazing is de titel aangepast. Ook vind ik het vreemd dat deze vraag in het ”grote speurneuzentopic” geplaatst had moeten worden. De lounge sectie is toch voldoende voor dit soort vragen?
    Waarom dan in een bestaande topic van de lounge sectie??
    Moet dan niet bijna elke vraag in het ”grote speurneuzentopic” geplaatst worden?
    Als je het letterlijk neemt wel. Op elke vraag speurneus je toch?

Begrijp me niet verkeerd hoor, het maakt mij niet zoveel uit, ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen en daar ging het me om.

Wilde alleen even zeggen dat ik nieuwe vragen stellen in een bestaande topic van de loungesectie wel een stap te ver vind voor dit forum.

Wist het bestaan ook niet van het ”grote speurneuzentopic”.

Bijdrager
    trabant

Hanna komt er nu aan.
    Hanna og Gustav, dat klinkt als een Zweedse jeugdserie…

Bijdrager
    Uzbad

Ik heb sinds vandaag al 16 maanden een Hanna thuis en die kan soms ook op categorie 3 tekeer gaan… :wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.