18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Germen

Guided tour door de iPhone!

Apple heeft alweer de iPhone pagina geupdate. Ze hebben onder andere een filmpje geplaatst van 20 minuten waarin alle features worden uitgelegd. LINK

Zeer interessant en duidelijk!

Bijdrager
    Shannon

De koptelefoon (headset) is erg mooi en leuke functies:)
    Niet uniek, maar wel leuk in zo iets kleins weten te stoppen.

Ik kan niet wachten totdat ie hier is:D

Bijdrager
    Germen

Je zou wel moeten..:?

Bijdrager
    colin

Ja dat filmpje ziet er echt top uit:)
    Ook ideaal trouwens dat nu blijkt dat je een routebeschrijving kan gebruiken en fileinformatie hebt,.
    Ik weet ook zeker dat ik na mn Macbook pro ga sparen voor een iPhone. En die dan op de eerste dag ga kopen.

Bijdrager
    Tjeerd

Mooi ding zeg.. erg mooi.

Bijdrager
    TodiWa

Heel leerzaam… Ik heb het gevoel dat ik de telefoon al gebruikt heb. :D

Inactief
    Anoniem

Kijk… hier kunnen andere producenten nu eens een les uit trekken. Wie leest die stupide en érg vage boekjes die je bij je mobiele telefoon krijgt? Ik in elk geval niet. Dit is een stuk sneller én duidelijk. Zo hoort het!:)

Edit: enige minpunt tot nu toe: geen ingebouwde GPS-chip. Dat ding weet dus niet waar je je bevindt, waardoor Google Maps een stuk minder handig wordt.

Edit 2: volgende minpunt: video’s van YouTube starten niet op in full screen… slordig!

Edit 3: de Sci-Fi ringtone is érg stoer!

Bijdrager
    blackstar

filmpje zag er heel goed uit en die speciale knop voor YouTube zie ik wel zitten.. en dat die niet in fullscreen starten.. ach ja.. daar kom ik wel overheen :P

oh en misschien kun je dat zelfs wel aanpassen in je settings..

we zullen zien

Bijdrager
    TodiWa

Is je al opgevallen dat de mailbox in dit filmpje geüpdatet wordt op 29 juni rond 7 uur. Ook de sms sessie is van 29 juni. Ik denk dat tijdreizen de verborgen functie is van de iPhone! :D

Bijdrager
    Jpunt
    Bijdrager
    blackstar

nice!

Bijdrager
    JP Leconte

Hey bedankt man!

Die Sci-Fi vond ik erg lachen:D

Goed werk!!

Bijdrager
    Raoul Duke
    ”JaZ86″

Even de ringtones eruit geknipt:)

Geniaal; enkel jammer dat ik ze niet op mijn Samsung-gsm krijg (bestand wordt niet ondersteund) nochtans zijn het MP3’s

Toch bedankt voor de moeite; schitterend tour-guide van de iPhone :o

Bijdrager
    joosty

Helemaal cool die route planner van Google en apple….

Joost

Bijdrager
    Petje

Geweldige uitleg en een mooie manier om iemand snel op weg te helpen.
    Wel jammer dat er niets wordt uitgelegd over het gebruik van de camera.

Bijdrager
    jf
    ”joosty”

Helemaal cool die route planner van Google en apple….

Joost

Tsja, het is allemaal wel “cool” en “neat” en “easy”, maar “you or your co-driver” moeten wel mooi zelf van “point to point” navigeren.

Oftewel: weer terug naar de aloude routebeschrijving.

Da’s echt een teruggang als je een mobieltje met echte navigatie gewend bent.

Zoals anderen al gezegd hebben: dit vind ik echt een grote misser van Apple.[/u]

Inactief
    Anoniem
    ”jf”

Zoals anderen al gezegd hebben: dit vind ik echt een grote misser van Apple.

Klopt, de oorzaak van dit gemis moet je zoeken in de GPS-chips die vandaag leverbaar zijn. Die dingen gebruiken redelijk veel energie, nemen ook best wat ruimte in en zijn vooral nog erg duur. Een aantal bedrijven werken momenteel aan zuinige & erg goedkope Bluetooth + GPS-modules die eind dit jaar leverbaar zouden moeten zijn. Aangezien deze versie van de iPhone duidelijk voor de USA bestemd is (kijk naar EDGE), hoop ik dat de Europese versie met een aantal verbeteringen (waaronder GPS) verscheept zal worden.

Maar je hebt gelijk: geen GPS in de iPhone v1 is een gemiste kans.

Bijdrager
    Gre

Dat zal waarschijnlijk nog wel kunnen aangepast worden, dmv een externe GPS-muis met bluetooth-verbinding. Maar ja, dan zit je weer met een extra tool opgescheept, en laat dat nou net zijn wat we willen vermijden.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.