26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    youtims

GTA vice city uitspelen

Ik heb via de mac app store GTA vice city gedownload, en ik heb geen zin om deze uit te spelen dus wil ik gewoon Dat die ineen keer word uitgespeeld. Bij windows had je zo mapje met GTA user files, waar dan je opgeslagen game bestanden in stonden. Maar hoe doe dit bij de mac?

Bijdrager
    EmuuuH

Met san Andreas op de mac is het mogelijk om savegames toe te voegen.
    Dan moet je in deze map zijn:

/Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data

Ik vermoed dat het met vice city ongeveer hetzelfde gaat.

Bijdrager
    youtims

Waar staat contents

Bijdrager
    Rickje

rechtermuisknop -> toon pakketinhoud

Bijdrager
    youtims

Dankje, maar nu weet ik nog niet hoe het moet en waar ik die saved game kan downloaden?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ja iemand een idee voor de savegame van heel San Andreas. Bedoel dat de hele mag gebruikt mag worden in plaats van 1 gebied.

Bijdrager
    me.com

Probeer eens http://www.gamecopyworld.com

http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_gta_vice_city.shtml

Staan best veel Windows-programma’s bij, maar ook redelijk wat save games.

Bijdrager
    youtims

Gedownload maar waar moet ik het opslaan?

Bijdrager
    moller

geniaal topic.

+ veel

Bijdrager
    youtims

Kan iemand geen tutoriol filpje maken?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja iemand kan geen tutorial filmpje maken…

Bijdrager
    karelschapie

trol

Bijdrager
    youtims

ik bedoel een

Bijdrager
    rdesign

Nou, ik zal het even proberen uit te leggen.

1) Maak een back-up van GTA Vice City. (kopieer het programma even naar je Bureaublad)
    2) Download een GTA: VC Savegame. (Kan hier)
    3) Ga naar de Programma’s-map. Selecteer GTA Vice City, druk op je rechtermuisknop en klik op ‘Toon pakketinhoud’.
    4) Klik op Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/data (het zou ook Content/Resources/transgaming/c_drive/?????/My Documents/GTA Vice City User Files/ kunnen zijn, ik heb de game hier niet…)
    5) Plak gedownloade savegame in de map.
    6) Cheater!
    7) Klaar.:)

Bijdrager
    youtims

Kan iemand stap 4 nog even nakijken?

Bijdrager
    moller

ziet er goed uit

Bijdrager
    rdesign

Vroeger, toen ik het nog op Windows speelde, stonden de savegames in de ‘Mijn Documenten’ map. De Vice City voor Mac is eigenlijk niks meer dan de Windows-versie draaiend op een lichte variant van Windows. Vandaar dat de systeemeisen meestal iets hoger liggen op een Mac.

Als je dus even naar Contents/Resources/transgaming/c_drive/ gaat, en daar even op zoek gaat naar een ‘My Documents’ map, zou je daar goed moeten zitten.;-)

Bijdrager
    Rickje

Moet ik vanavond ook nog even bij je langskomen om je eten voor te kauwen?:nerd:

Bijdrager
    moller

youtims heeft daar vaker last van zie ik.

Weet niet of hij GOOGLE kent?

Bijdrager
    fishlip47

Ik heb gevonden waar de savegames staan, in je library > application support > vice city > p_drive en dan wijst het zich wel. De savegames worden goed weergegeven in het spel, maar als ik ze laadt krijg ik de volgende melding:

Schermafbeelding 2011-09-10 om 22.30.56.png

Weet iemand een oplossing?

Bijdrager
    fishlip47

@moller Ik heb natuurlijk zelf ook al op Google gezocht. Het enige waar ik als werkende fix op uit kom is de: Data Execution Prevention fix. Helaas is dat iets voor alleen Windows, waardoor die oplossing bij mij dus stuk loopt. Een ander punt wat wordt aangehaald op de fora, is het verlenen van rechten. Dit heb ik ook geprobeerd, ik heb alles open gezet voor mijn user account, maar dat lijkt ook niet te werken.

Heb je een andere oplossing @moller, behalve een algemene google link?

Bijdrager
    Rickje

jongens, die games zijn origineel voor de pc geschreven. als dat wordt geport of wat dan ook naar de mac, dan kun je dit soort problemen krijgen. ga niet verwachten dat wij hierop dit forum de oplossingen weten. nog geen 1% van het forum heeft dit spel, laat staan dat ze zo’n foutmelding krijgen. kijk eens op de websites waar je die game vandaan hebt, wat ze daar over die fout zeggen, kijk eens of ze je daar of elders kkunnen helpen, op een plek waar ze er toch wat meer verstand van hebben…

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Save Games Files van San Andreas werken in de Mac OSX App ook gewoon. Alleen moet je de savegame plaatsen in de volgende map (ik draai lion).

/Users/**********/Library/Application Support/Grand Theft Auto – San Andreas/p_drive/Documents/GTA San Andreas User Files

Op de plaats van de sterretjes je thuismap (naam) invoeren… Dus hoe je de computer bent gaan noemen.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Zou nu geweldig zijn als ik nog een leuke Nederlandse politieauto kan toevoegen. Idee of dit kan met de MAC versie en waar je deze auto vandaan haalt?

Bijdrager
    Rickje

Als andere mods werken dan werkt een NL police car ook wel.

Zoek daarvoor eens op de GTA Vice City Modding websites… wij zijn geen modding website heur

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.