11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

GTA V werkt niet

Hoi, ik ben gisteren GtA V voor de pc gaan kopen en als ik de cd in mn iMac steek, kan ik hem niet vinden met finder? Iemand hetzelfde probleem? Verder staan er ook geen krasjes op de cd, help me AUB!!!

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: verplaatst, het subforum OMT is alleen bedoeld voor vragen en opmerkingen over de site e.d

Bijdrager
    Thijs.w

Ik heb slecht nieuws voor je denk ik zo.. GTA V is niet voor de iMac.. Dit zijn de benodigde specificatie’s (in het Engels):

Minimum specifications:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
    Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
    Memory: 4GB
    Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
    Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
    HDD Space: 65GB
    DVD Drive

Recommended specifications:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
    Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
    Memory: 8GB
    Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
    Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
    HDD Space: 65GB
    DVD Drive

Bijdrager
    Shmoo

Als je dan toch niet kunt gamen, ga dan vanavond maar eens de auto van de buurman proberen te stelen voor punten.

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

Wil iemand gta kopen?

Moderator
    Mac Daddy

Ai ai ai. Wat balen Helena. Misschien trek ik een verkeerde conclusie, maar ik denk dat je nog niet zo lang een Mac gebruiker bent.
    Windows en Mac OS X zijn 2 totaal verschillende besturingsystemen. Vandaar dat een programma/game gemaakt voor Windows niet voor Mac OS X werkt. En andersom is dat dus ook zo.
    Er zijn veel fabrikanten die voor beide besturingsystemen een versie ontwikkelen en uitbrengen, maar GTAV werkt op dit moment alleen op Windows. Misschien dat er in de toekomst nog een Mac versie komt, maar gezien het verleden van de GTA games, is die kans klein.

Helaas is dit forum niet bedoelt voor vraag en aanbod, dus verkopen moet je elders doen. Maar voordat je hem ook gelijk in verkoop doet. Je kan uiteraard ook Windows draaien via Bootcamp of Parralels. Zo kan je zowel Windows als Mac OS X op je Mac draaien en dus ook GTAV spelen.

Bijdrager
    Niels

https://www.apple.com/nl/support/bootcamp/

Daarnaast heb je ook een Windows 8 licentie nodig.

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

Bedankt iedereen ik heb nu windows op mijn iMac, maar niet doorvertellen want het is illegaal!!!

Bijdrager
    Targaryen
    Helena op 21 april 2015

Bedankt iedereen ik heb nu windows op mijn iMac, maar niet doorvertellen want het is illegaal!!!

Nee, we gaan heus niet doorvertellen in de publieke ruimte dat je Windows 8 illegaal hebt geïnstalleerd.

… Wacht es?

Bijdrager
    Thijs.w

Wil iemand gta kopen?

Je moet wel opletten, want als je de activatiecode hebt ingevoerd voor je Rockstar Accout, kan je moeilijk GTA V doorverkopen. Tenzij je je Rockstar Account ook verkoopt..

Bijdrager
    recoiller

Ik herinner me vaag dat GTA 1 er ooit wel was op de Mac.. of vergis ik me?

Bijdrager
    no_poo

Ik herinner mij dit topic vaag. Komt omdat ik al een paar maanden oud is… Wat een slechte trol was die helena trouwens!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.