4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Andreas_Borry

GTA San Andreas probleem

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een macbook retina gekocht. Nu wou ik gta spelen maar ik krijg geen beeld:s wel geluid maar geen beeld…
    In de appstore staat dat er een update is, ik download die, en dan staat er opnieuw update.
    Ik heb hem al helemaal verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar is nog steeds hetzelfde probleem.

Bijdrager
    Yggdrasil

Speel je het spel op de native resolutie? Ik denk dat dat spel geen retina-resolutie ondersteunt.

Bijdrager
    Andreas_Borry

Hmm zou idd wel kunnen:s, hopelijk komen ze nog met een update dan!

Bijdrager
    Ostinato

Van de commentaren bij het spel op de Mac App Store (http://itunes.apple.com/nl/app/grand-theft-auto-san-andreas/id424725622?mt=12):

Wat vooral een nadeel is, is dat je de resolutie niet kan aanpassen, ten minste niet op mijn Macbook retina. Ik had hem natuurlijk meteen op 1920×1200 gezet en had vervolgens meteen geen beeld meer, dus ik kon het niet terugzetten.

Ik moest uiteindelijk in library/application support alle files van dit spel weggooien voor ik weer iets te zien kreeg. Waarschijnlijk is het weggooien van één file genoeg, maar ik heb geen idee welke.

Jammer dat ik op mijn retina scherm van 2880×1800 pixels dus zit te kijken naar 800×600 pixels. Maar verder vermaak ik me er wel mee.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.