4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

GTA San Andreas Mods installeren op de Mac

Hey OMT-ers,

Ik heb net even, om wat heerlijke jeugd-momenten op te halen, GTA San Andreas geinstalleerd op mijn Mac. Gewoon op de Mac dus.

Nu wil ik van die vehicle mods installeren. Iemand een idee hoe ik dat moet doen? Ik moet een .dff en een .txd installeren.

En linkje naar een tutorial, of een korte uitleg is voldoende.:)

Thnx!

Robbert

Bijdrager
    JaNiintendo

Beetje internetter zoekt het op YouTube

rdesign op 08 augustus 2010

Ik heb net even, om wat heerlijke jeugd-momenten op te halen, GTA San Andreas geinstalleerd op mijn Mac. Gewoon op de Mac dus.

San Andreas is niet officieel voor Mac hoor. :sarcastic:

Bijdrager
    Rickje

Meestal is op internet wel een tutorial te vinden voor het installeren van een Mod. dus als je gwoon even gaat google├źn dan vind je zoiets wel.

daarnaast kan je rechtermuisknop op san andreas doen en dan toon pakketinhoud en dan ff doorklikken tot/met transgaming ofzo. dan zal de hele structuur en data enzo die je moet veranderen ofzo wel te vinden zijn.

jaaaa?

als je zover bent gekomen op san andreas goed werken op je mac te krijgen dan weet je al meer dan een gemiddelde computer gebruiker en mods vereisen 9 van de 10x ook wel wat handigheid dus als je dat graag wilt moet je ook zelf en beetje researchen, vind ik. maar oke. succes dus met mijn eerste 2 zinnen.

Bijdrager
    rdesign

Haha, het installeren was geen moeite. Gedownload, gesleept naar mn Applications folder, en viola. Googlen heeft alleen antwoorden op mijn vraag Windows gebruikers. En dat ben ik gelukkig niet.. (:

Ik vind nu net wel een videootje op Youtube, alleen gebruikt die gozer een app genaamd CrossOver, die ik dan weer moet gaan aanschaffen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.