5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    marcus1998

GTA san Andreas

hallo,
    ik wil op mijn imac 24″ 2.8 ghz dual core met 4 gb ram 512 mb video kaart en 128 gb ssd graag gta san andreas gaan spelen.
    weten jullie of het spel dan goed werkt op mijn imac, of loopt het dan steeds vast??
    en weten jullie of je een soort van playstation of xbox controller op je imac kan aansluiten??\

alvast bedankt

Bijdrager
    Rickje

Dat spel zal wel goed werken als ik je specs zo zie. En een PS3 of Xbox controller kun je ook aansluiten.

Zoek op google: “Playstation 3 controller on mac” of “XBOX controller on mac”

GL HF

Bijdrager
    marcus1998

ik heb thuis een xbox, kan ik de usb stick die erbij zit gewoon in mijn imac stoppen en werkt het dan???

Bijdrager
    Koning Frank

Ja, een xbox controller kan sowieso. Je moet er wel aparte software bij downloaden. Ik heb mijn controller uiteindelijk weer verkocht omdat ik ’t niet prettig vond gamen. Je moet alle keybindings allemaal apart instellen.

De exacte software weet ik niet meer, maar als je zoekt op’ xbox controller for mac driver’ kom je waarschijnlijk heel ver.

Zelf heb ik een iMac 20 inch 2.4 ghz intel core duo 4 gb en toen der tijd 500gb wd hardeschijf (jouw iMac is dus beter qua specs). Op mijn mac liep GTA gewoon smooth, en dat was een geporte windows versie. Helaas heb ik gta perongeluk verwijdert waardoor ik m’n savegame kwijt was ;p

Bijdrager
    Ni3l55

-post verwijderd, niet goed gelezen-

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.