30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    jimeh

Gta IV via bootcamp, lukt dat?

Hey,

Ik ben van plan om morgen gta iv te halen voor de pc.

Bootcamp heb ik al geinstalleerd (zit er nu op)

Dit zijn m’n specs: 2.8ghz c2d
    2gb ram
    videokaart: ATI Radeon HD 2600 PRO met 256 MB

Kan ik hem dan gewoon fullscreen spelen.
    of kan ik wachten op een fps van 10 ofzo?

Bijdrager
    Toinef

Denk dat je het niet red, een van de vereisten in een 512MB videokaart

Bijdrager
    NNicholas

Als je alles op Low zet en er tegen kan dat er hier en daar misschien een hapering zit dan moet dat lukken ja.

Bijdrager
    Martijn Snels

De beste Windows Vista laptop was een MacBook Pro, aldus PCMag… Proberen waard dus…

Bijdrager
    Taconew

Je kan ook kijken of er een demo is of indien dit niet het geval is kun je het spel misschien lenen bij de bibliotheek of van een vriend (of gewoon downloaden ;-)). Als het tegenvalt ben je ook niet meteen een smak geld kwijt aan een “leuk doosje”.

Bijdrager
    ChrisMax

Ik ga hem van het weekend testen als ik hem gedownload heb.

Bijdrager
    Pixeldude

Ben ook nieuwsgierig of hij zal weken op mn macbook pro… Hopelijk kan ik het morgen checken:)

Bijdrager
    Rickje

Minimum System Requirements
    Systeem: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3
    Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
    Geheugen: 1.5GB 16GB harde schijf
    Video kaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Oftewel. Dat moet wel goed gaan.

[size=9:7a58e66749](Heb ongeveer dezelfde iMac als jij (maar dan 4 GB RAM en 2.4 Ghz GPU) , dus het MOET werken!!)
    [/size:7a58e66749]

Bijdrager
    me.com

Zojuist GTA IV op een iMac C2D Intel geprobeerd, maar zonder succes. Hij geeft aan dat de grafische kaart niet geschikt is.

Bijdrager
    Rickje

:x :x :x :x :x :x

:| :| :| :| :| :| :|

Bijdrager
    Rickje

:x :x :x :x :x :x

:| :| :| :| :| :| :|

*Gaat gta nu ophalen bij een vriend*

Bijdrager
    Franko

er zit een edit knop op he

Bijdrager
    Rickje
    ”Franko”

er zit een edit knop op he

i know, maar drukte wat te gehaast en toen kwam ie 2x toen ik iets wijzigde en toen moest ik weg naar dei vriend.

Heb nu hier GTA. Alleen nog ff op goede krek wachten denk ik :roll:

hoop zooo erg dat ie werkt!

Bijdrager
    Rickje

WHOEHOE!!!!

8)

Hij werkt! :D
    (Tot 3 uur gespeeld, en nu verslapen voor me eerste uur school..):roll:

Bijdrager
    ChrisMax

Rickje, ik heb je een PM gestuurd! Graag even wat terug sturen:)
    Thanx

Bijdrager
    Pixeldude

Vandaag even gespeeld, maar oef wat is het en grafisch zwaar spel… Mn MacBook Pro heeft het er maar wat moeilijk mee. Best jammer want het is wel een heeeel vers spel (zou er bijna een xbox voor aanschaven)

Bijdrager
    shadowspy

Ik heb het spel op mn PS3 en zelfs daarop heb ik het gevoel dat hij het zwaar heeft. Soms ook framedrops.
    Heeft iemand het al geprobeert op een unibody macbook?

Bijdrager
    Rickje
    ”shadowspy”

Ik heb het spel op mn PS3 en zelfs daarop heb ik het gevoel dat hij het zwaar heeft. Soms ook framedrops.
    Heeft iemand het al geprobeert op een unibody macbook?

Zou ik ook graag willen weten!

Bijdrager
    oegemeister

Ik vermoed dat ie op een MacBook niet gaat draaien… Mijn (unibody) MacBook pro heeft er al lastig mee… Als je naar de vereisten kijkt dan weet je eigenlijk al dat het niet gaat lukken.

Gr sjoerd

Bijdrager
    Aeno

Zou hij ook werken met CrossOver?:D

Bijdrager
    Yannes

Je kunt het proberen… Echt fcking jammer dat het zo’n zwaar grafisch spel is.

Bijdrager
    Rickje

Vind ik wel meevallen. Draait wel goed op me iMac. (ja, oke, resolutie 1028*768 en alles op extra low. Maar het is gewoon een mooi spel, dus het ziet er wel aardig goed uit en draait ook goed.

Bijdrager
    ChrisMax

Ik heb GTA IV vanmiddag geïnstalleerd op mijn (unibody) MacBook Pro. Hij draait perfect zonder framedrops etc. maar grafisch ziet het er niet echt super uit. Ik heb alles op max. staan maar er zit een soort begrenzer op. Het is niet zo dat je alles op zijn hoogst kan zetten omdat die gewoon precies ziet welke grafische kaart je hebt en zo achterhaald wat die maximaal aan kan. Verder ziet het spel er allemaal super uit en ga het zeker af en toe spelen. Ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik over het netwerk kan spelen omdat ik een offline account heb. Tenet even mijn XBOX weer aangezet met GTA IV daarop en toen mijn MBP er naast gezet en dan zie je toch bizarre verschillen. XBOX op HD tv dus dan mag het ook wel. Helaas weet ik al hoe het verhaal precies gaat dus dat is wel jammer.. Ik ben benieuwd hoe de (unibody) MBP met 512 MB het spel draait. Dit spel is gewoon grafisch zo bizar hoog en daarom gaat het volgens mij niet heel goed verkopen. De meeste mensen moeten eerst een nieuwe PC aanschaffen om het spel te kunnen spelen.

Bijdrager
    menu

@Rickje
    wat voor een imac heb jij dan? Want op mijn 2.4 intel core duo 2 2GB ram ATI radeon HD 2600 ziet GTA IV er niet goed uit.

Bijdrager
    Rickje
    ”menu”

@Rickje
    wat voor een imac heb jij dan? Want op mijn 2.4 intel core duo 2 2GB ram ATI radeon HD 2600 ziet GTA IV er niet goed uit.

Heb dezeflde maar dan met 4 GB ram.

Ik vind ‘m er goed uit zien. Maar ik ben niet heel erg veeleisend. Ben ape-blij dat ie werkt. Dat alles op 0 of 1 staat en resolutie op 1028 bij 768 kan ik mee leven. :P

Bijdrager
    marini_dude

Ja heb ook deze maar met 3 gb ram!
    Heb gta IV geinstalleerd en hij draait toch moeilijk hoor!!
    Krijg allemaal van die grijze vlakken en sommige voorwerpen beeld hij niet af maar je kunt er wel tegen rijden!!! :S
    Kan er mij iemand zeggen wat de beste instellingen zijn zodanig dat hij toch redelijk draait en ik het spel toch nog kan uitspelen!!;)

grtzz

Bijdrager
    menu

Als je GTA 5 een beetje lekker wil draaien dan heb je de laatste drivers voor je grafische kaart nodig. Omdat apple de installatie van deze drivers niet toelaat moet je een trucje toepassen.
    Hier kan je een gehackte installer voor de laatste nvidia drivers vinden:

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=21882
    Volg de instructies op die website

De problemen die je kan krijgen zijn dat je je windows installatie verneukt en dat je videokaart heel heet wordt en kapot gaat (dit is overigens zeeeer onwaarschijnlijk) , dan wordt ie overigens gewoon onder apple garantie gerepareerd want die hoeven helemaal niet te weten dat je er malle drivers op gezet hebt.

Ik heb overigens niet eerst de oude drivers er af gehaald maar hem er gewoon overheen geknald en dat werkt, scheelt ook een hoop tijd en gedoe : )

Wel eerst apple software update voor windows draaien.

Succes en knal ze!

Bijdrager
    kayintveen

ik blijf het een beetje vinden zoals
    je gaat toch ook niet op asfalt langlaufen:-)

Bijdrager
    Smoothboy

gaat het denk je lukken op een imac, 3,06ghz, 4gb ram, geforce 130gt 512mb?
    Lekker soepel?

Bijdrager
    Rickje

Je zal ‘m hoogstwaaarschijnlijk wel kunnen draaien. Soepel zal die ook wel lopen, als je de graphics laag zet.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.