6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    djtekhead

GSM syncroniseren met mac

Hoi, ik heb een ibook met leopard OS, en een gsm sonyericsson K750I, ik zou graag de foto’s video en andere media die op de gsm staan opgeslagen overbrengen naar m’n ibook, maaar als ik de gsm aansluit op m’n Ibook, laad hij alleen de gsm op en voor de rest niks; ik denk dat ik een of meerdere drivers zal moeten installeren, maar welke weet ik niet. Ik heb geen bruikbare CD meer, en vind deze driver(s) niet op het internet. Kan iemand mij helpen ?

Bijdrager
    SPQR

Ik heb mijn SE K750 altijd gewoon met iSync kunnen synchroniseren, zonder aanvullende drivers… Het probleem ligt dus niet bij extra software die geïnstalleerd moet worden. Probeer eens via Bluetooth the synchroniseren, dat werkte bij mij in ieder geval goed.

Bijdrager
    iPatjj

Massaoverdracht? Gaat supersnel. Ik weet alleen niet of het werkt op een SE K750. Ik heb namelijk een SE W890i. Voor muziek en foto’s gebruik ik de massaoverdracht;)

Je moet je SE K750 (als er ergens in je instellingen massaoverdracht staat) in massaoverdracht mode zetten. Dan kan je hem aansluiten en kan je door al je bestanden bladeren.

Bijdrager
    djtekhead
    ”SPQR”

Ik heb mijn SE K750 altijd gewoon met iSync kunnen synchroniseren, zonder aanvullende drivers… Het probleem ligt dus niet bij extra software die geïnstalleerd moet worden. Probeer eens via Bluetooth the synchroniseren, dat werkte bij mij in ieder geval goed.

agenda en contactpersonen werkt perfect via isync, maar foto’s en muziek niet, wordt ook niet gevraagd door isync; en massaoverdracht heb ik niet op de k750, hoe breng ik deze over naar m’n mac

Moderator
    Poezenbeest

De SE’s syncen alleen via Bluetooth met iSync, de kabel werkt alleen met een PC. Als je geen BT hebt, kan je daar een dongle voor kopen. Voor de foto’s en andere dingen kan je BT-bestandsoverdracht gebruiken of een kaartlezer voor de SD die er in zit kopen.

Bijdrager
    djtekhead

ok, begrepen, maar kan er niet bij dat contacten en agenda hij wel via isynq doet en mediabestanden niet, raar toch.
    Ga het even proberen met een dongle, op hoop van zege; THX fans

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.