4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    damondike

Growl + Quicksilver + Itunes

Ik heb dezeinstructies gevolgd om Growl en Quicksilver zo in te stellen dat Growl-notificaties gebruikt worden als ITunes een nieuw nummer begint af te spelen. Om de een of andere reden blijf ik echter deze notificaties krijgen:

die doorwerken compleet onmogelijk maken aangezien ze een groot deel van mijn scherm blokkeren.

De instellingen in Growl:

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik deze combinatie wel werkend? Waar zit de fout in mijn instellingen? Wat zie ik over het hoofd?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je vergeet een vraag te stellen.

Aangenomen dat je bedoelt: “Hoe zorg ik dat die meldingen ook weer weggaan?” is mijn vraag dan: laat je Quicksilver de melding van iTunes naar Growl sturen? Zo ja, heb je dan ook geprobeerd om in plaats daarvan GrowlTunes te gebruiken? Bij mij werkt dat perfect.

Bijdrager
    damondike

Je hebt gelijk, stom van me. Mijn vraag is: Hoe krijg ik het wel werkend? Ik weet dat het kan, want ik heb het eerder wel gehad.

Ik gebruik liever geen GrowlTunes als het ook hiermee kan, en dat kan, het lukt alleen niet. (Sorry, mijn frustratie moge duidelijk zijn :sarcastic:)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Zit het hem niet in “Stay On Screen: Application decides”?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.