15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Alexander Henket

Growl 1.1 is beschikbaar

Voor geïnteresseerden is Growl 1.1 uitgekomen. Alle wijzigingen vind je op de pagina achter de link (in het Engels). Wat daar minder duidelijk blijkt is dat het pakket als geheel nu ook in het Nederlands beschikbaar is.

De link hierboven gaat naar Versiontracker. De website voor Growl is http://www.growl.info/

Bijdrager
    Germen

Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    proud

installeren die handel! :)

Bijdrager
    Melville

Bij mij doet de Music Video-style het niet meer sinds deze update.
    Anderen met hetzelfde probleem?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Bij mij doet hij het gewoon nog altijd.

Inactief
    Anoniem

1.1.1 is er intussen ook al.

Bijdrager
    n8n

Kan je eindelijk de positie veranderen op het scherm..?

Even iets offtopic, weet iemand hoe een eigen growl style te maken :)

edit, deze versie is zo veel beter (voor mij), video doet het hier ook niet maar ik zou niet eens weten welke dat was:P

Mijn uber favoriet is de Nano style, niet te schreeuwerig, compact (large aanbevolen, ander bijna onleesbaar) en je kan er ‘doorheen’ werken! Eerst ergerde ik me dood als ik mn lagenpalet in Ps nodig had en er kwamen 10 online – offline notificaties van msn voor mn palet:x Met deze is dat opgelost:D

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”i,N8N”

weet iemand hoe een eigen growl style te maken :)

klik

Bijdrager
    n8n
    ”Jakko
    ”i,N8N”

weet iemand hoe een eigen growl style te maken :)

klik

Tnx maar ‘Nano’ lijkt ‘m te worden voor mij:)

Bijdrager
    Cenobyte

Hmm.. ik had nog 0.7.6 geinstalleerd staan en moest deze eerst verwijderen, omdat het oude setup panel bleef staan. Alles eraf geknikkerd en opnieuw geinstalleerd, dan kreeg ik pas een volledig nieuw setup panel :D

Bijdrager
    n8n
    ”Cenobyte”

Hmm.. ik had nog 0.7.6 geinstalleerd staan en moest deze eerst verwijderen, omdat het oude setup panel bleef staan. Alles eraf geknikkerd en opnieuw geinstalleerd, dan kreeg ik pas een volledig nieuw setup panel :D

vreemd, ik verkeerde in dezelfde positie en heb geen probleem ondervonden:o

Bijdrager
    orie

ziet er top uit alleen ik weet niet hoe je meer programma’s toevoegt, weet iemand hoe je dat doet?

Bijdrager
    Barabas2005

Versie 1.1.2 is er. Ik weet niet of het GrowlMail probleem opgelost is voor Leopard, er wordt in ieder geval niets over gezegd op hun site.

Bijdrager
    awesomemac

nee, is nog niet opgelost las ik in het forum van Growl. Pas bij de 1.1.3 of 1.1.4 versie.

Bijdrager
    nonkel jan
    ”n8n”

Kan je eindelijk de positie veranderen op het scherm..?

Kan iemand mijn uitleggen hoe je de positie kan veranderen ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.