7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Danny74

Grote foto's als beller id

Hallo,

Sinds IOS 7 heb je van die kleine foto’s als er iemand uit je contactlijst belt. maar heel af en toe zie ik toch bij sommige bellers een beeld vullende foto als zij bellen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar zo’n grote foto maar weet iemand hoe je dit in kan stellen?
    Als ik kijk naar de instellingen bij de contacten waar zo’n grote foto getoond wordt, dit zijn er hooguit 2 of 3 op mijn telefoon, dan zie ik daar niets anders staan dan bij de andere.
    Het gaat om een iPhone 6 met de nieuwste IOS 9.2.1.

Hopelijk kan iemand mij helpen en alvast bedankt!

Danny

Bijdrager
    jordi99

Weet het niet zeker, maar volgens mij hebben de mensen met zo’n grote foto ook een iPhone en die andere niet?

Bijdrager
    LighScan

Ik denk dat je die grote foto enkel krijgt bij mensen die je via FaceTime (audio of video) bellen.

Sleutelbeheerder
    Night

ik vond dit ergens:

I think I’ve figured it out:

If you sync a photo from Address Book attached to a contact, then on the iPhone go into that contact, select EDIT contact, and click the photo associated with the contact, you can make it bigger (pinch zoom method) where the photo starts at the very bottom of the screen and goes to the line that cuts the words MOVE and SCALE throught the middle). Then click SET PHOTO.

This will make the caller id photo full screen (as long as you don’t reedit the pic in address book on the mac).

Weird, I know…don’t ask me how I’ve figured it out

Werkt het? Laat dat even weten!

Bijdrager
    Danny74

LighScan 4 minuten geleden #

Ik denk dat je die grote foto enkel krijgt bij mensen die je via FaceTime (audio of video) bellen.

Die gene die bij belde met zo’n grote foto heeft geen iPhone dus dat zal het waarschijnlijk wel niet zijn.;)
    Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het een instelling moest zijn…

Bijdrager
    Danny74
    Night op 05 februari 2016

ik vond dit ergens:

I think I’ve figured it out:

If you sync a photo from Address Book attached to a contact, then on the iPhone go into that contact, select EDIT contact, and click the photo associated with the contact, you can make it bigger (pinch zoom method) where the photo starts at the very bottom of the screen and goes to the line that cuts the words MOVE and SCALE throught the middle). Then click SET PHOTO.

This will make the caller id photo full screen (as long as you don’t reedit the pic in address book on the mac).

Weird, I know…don’t ask me how I’ve figured it out

Werkt het? Laat dat even weten!

Ik ga het eens proberen, hopelijk werkt dit.
    Bedankt voor het uitzoeken!

Bijdrager
    GoeieDag

Het heeft idd te maken waar je de foto aan het contact hebt gekoppeld. Als je het bij die persoon op de Mac hebt gedaan, toont ie als kleine foto; heb je het op de iPhone zelf gedaan, dan toont ie zich als grote foto. Vreemd is het idd; er zal vast wel een logische verklaring voor zijn te vinden.

Als je die ‘edit’ op de iPhone toepast, heb je ‘m als het ware er weer op de iPhone op gezet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.