13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Dave123

Grote file versturen

Beste Leden,
    ik probeer een windows iso doortesturen naar een vriend van mij. (Windows komt van MSDN)
    Het betreft een Windows 7 Pro x32, helaas is het meer dan 2 GB, dus kan ik het niet versturen via Dropbox.

Weet er iemand een site, waar je grote files kan versturen, en een stabiele connectie heeft zodat
    het een beetje snel gaat? Ohja en met minstens 2.5GB capaciteit.

Alvast Bedankt,
    Groetjes

p.s. ben niet zeker of dit het juist subforum is.

Bijdrager
    hokkie

Zorg dat je vriend een account (via jou) aanmaakt, dan ontvang jij 500 MB erbij. Doe dit ook even via een andere vriend of buurman, dan heb je genoeg ruimte.

Bijdrager
    valentijn12

Misschien dat dit werkt?
    http://www.sendthisfile.com/help/how-do-i-send-a-file-larger-than-2-gb

Zelf gebruik ik WeTransfer maar dat is tot 2gb

Bijdrager
    Pivni Pes

Kan je het niet opsplitsen?
    Zoals bijvoorbeeld bij een nieuwsgroep gebeurt.
    Volgens mijn had WinRAR een mogelijkheid om in te pakken, en dan een grote op te geven waar hij moest splitsen.

Bijdrager
    @Mathijss95
    Bijdrager
    KarelWillem

WeTransfer is tot 2 Gb Matthijs.

Zoals je al had gezien als je het topic gelezen had, is dat te weinig.

Bijdrager
    b.a.j.koopman

zip files splitsen op mac

Hierboven staat een tussen oplossing. Deel de iso in meerdere zip’s op en verstuur ze via wetransfer.com

Bijdrager
    gipsman

Google Drive is 5GB gratis.
    Account is wel nodig natuurlijk.

Bijdrager
    Yggdrasil

Gewoon wat verzamelwerk doen met Dropbox. Ik zit inmiddels aan 18.8 GB op mijn gratis account. :sarcastic:

Bijdrager
    hanspoot

misschien is het beter dat die vriend Winows 7 gewoon koopt? Kopen… geld betalen… daarvoor goederen of diensten ontvangen… weet je nog? zoals vroeger? ;–)))

Bijdrager
    Yggdrasil

Da’s natuurlijk de beste optie. Als hij student is kan hij Windows 7 professional al kopen voor iets boven de 50 euro.

Bijdrager
    jobz

Ik neem aan dat als ze een gratis versie wilden dat ze dan de piratenvrienden hadden gevraagd om een kopie.:eek:

Bijdrager
    computer space
    jobz op 18 augustus 2012

Ik neem aan dat als ze een gratis versie wilden dat ze dan de piratenvrienden hadden gevraagd om een kopie.:eek:

Als dat zo is, kun je net zo goed zelf de torrent starten. Of je nu van We-transfer download of van een torrent.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.