7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcel

Grootte video films

Hoe groot mag een video film zijn in de iCloud en welke compressie kan worden gebruikt zodat hij via Apple TV 4K kan worden afgespeeld. Mijn video’s zijn ongeveer 6 gb groot per stuk

Bijdrager
    Marcel

Ik heb net een video geprobeerd in Icloud maar die werd geweigerd dus ik denk dat dat niet mogelijk is ?

Bijdrager
    nnsa

https://support.apple.com/nl-nl/HT201104

Heb je wel voldoende ruimte in iCloud ? en hoe ga je die film op je AppleTV benaderen in iCloud ? (met welke app)

Bijdrager
    Marcel

Oeps foutje denk ik, ik heb het niet geprobeerd met Icloud drive maar bij de foto omdat daar ook de video van de Iphone 11 staat. Ga dit nu even proberen. Met welke app kan ik daarna de Icloud benaderen om de film af te spelen ?

Bijdrager
    Marcel

Heb ik nog een raar iets, 50 Gb gekocht en icloud geeft 46,50 Gb aan en dat kan kloppen maar Icloud drive geeft 3.37 Gb over en alle mappen staan op 0 items in die Icloud drive

Bijdrager
    nnsa

Ik denk dat jouw methode niet het gewenste resultaat gaat opleveren c.q. een onwerkbaar resultaat. iCloud kan op dit moment geen films streamen. Je moet de film dan eerst naar je AppleTV downloaden. 6 Gb duurt dan wel even en het interne geheugen van je AppleTV is 32 of 64 Gb bruto. Teveel gedoe dus. Beter kan je je films lokaal op een server (QNAP o.i.d.), of servertje (My Passport van WD) zetten met de mogelijkheid om je films via Plex of Infuse of VLC vanaf je AppleTV te benaderen. Je zou de films ook via Airplay naar je AppleTV kunnen sturen.

Bijdrager
    nnsa

Je kunt op je iPhone via Instellingen en helemaal bovenaan bij je Account / iCloud zien hoe je ruimte op iCloud wordt gebruikten hoeveel je nog over hebt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.