9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Olofg

Groot probleem na installatie Adobe reader op mijn nieuwe macbook air

Wie weet er raad.

Na het installeren van adobe reader voor de mac omdat ik van een leverancier order bevestigingen niet kon lezen in de voorvertoning heb ik een groot probleem.
    wanneer ik nu een pdf open op mijn mac in voorvertoning is de pdf leeg en print deze dus een blanco pagina.
    wanneer ik een pdf opsla en deze per mail verstuur kan deze niet geopend worden ik zelf kan ze ook niet openen (foutmelding Er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd.)

wie weet raad heb adobe al verwijdert tevens via appdelete lite de adobe bestanden verwijdert maar na dat te hebben verwijdert werkt de voorvertoning ook nog steeds niet als van te voren hoe herstel ik alles terug naar het oude ?

Bijdrager
    TheBigZ

Welke versie van Reader heb je geinstalleerd, 10.1.4?

Bijdrager
    Olofg

Versie 10.1.0 deze is enkel te downloaden van de Adobe site !?

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Olofg

reeds gedownload maar hetzelfde probleem doet zich voor
    is er een optie heel adobe grondig te verwijderen en gewoon voorvertoning werkend te krijgen?

Bijdrager
    Eric_100

Heb je reeds een oplossing voor dit probleem? Opgeslagen PDF documenten (via Safari, Archief, Bewaar Als, …) bevatten steevast fouten (Er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd).

Bijdrager
    sdr85

Ook ik ondervind dit probleem. Wanneer ik in safari een pdf open en deze via ‘archief > bewaar als’ wil opslaan als pdf, krijg ik het pdf bestand naderhand niet geopend met voorvertoning noch met adobe reader. Foutmelding: “Het bestand ‘xxxxx.pdf’ kan niet worden geopend. Het is mogelijk beschadigd of heeft een bestandsstructuur die Voorvertoning niet herkent”. iemand al een oplossing?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je al geprobeerd om niet via Archief → Bewaar als… een PDF te bewaren maar met de “Bewaar in Downloads”-knop die onderin het Safari-venster verschijnt als je een PDF open hebt en je muis in de buurt beweegt?

Bijdrager
    sdr85

Hallo Jakko,

dat lijkt inderdaad te werken! dank! wel vreemd dat eerdergenoemde optie niet werkt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.