4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Brokie88

Groot probleem met macbook pro

Ik heb nu al 3 maanden een macbook pro 15″ en ik was er zeer tevreden van tot gisteren.
    Zoals zo vaak was ik druk bezig op mijn macbook maar plots viel hij gewoon uit. Ik startte hem terug op en dit lukte, maar er was helaas geen beeld meer. Daardoor heb ik hem enkele malen na elkaar opnieuw opgestart en toen werd het beeld terug zichtbaar, maar zeeeeeeeer donker. Je ziet amper wat er op het beeldscherm staat. Nu was mijn mac wel zeer zeer warm, dus dacht ik dat deze misschien overhit was ofzoiets. Ik laat hem een nachtje rusten en zet hem vanmorgen terug op en plots maakt hij een verschrikkelijk krakend en piepend geluid, alsof hij ging ontploffen. En daarna was het weer net hetzelfde: een zeer zeer donker beeld…

Weet iemand wat de fout kan zijn? En wat ik er moet aan doen?

Ty

Inactief
    Anoniem
    ”Brokie88″

En wat ik er moet aan doen?

Terug ermee en laten repareren.

Bijdrager
    Brokie88

Dacht ik al, maar ik hoopte erop dat iemand al zulk een probleem had gehad en het gewoon een kwestie was van een bepaalde toetsencombinatie in te duwen enz:p
    Achja, dan stuur k hem maar terug

Ty ^^

Bijdrager
    Pienjow

check even het serial nummer van je accu, en controleer hier of je een van de “gelukkige” bent, die een nieuwe accu nodig heeft!

…was dat krakende geluid vanmorgen misschien je HD die aan zijn laatste adem bezig was?

succes[/url]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.