6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    koen_verbeke

groot probleem met ipod!

Gisteren botste ik op een eigenaardigheid bij mijn relatief nieuwe ipod; ik schets even het probleem:
    Van een artiest (Tiga) heb ik 8 nummers op iTunes staan, die ik allemaal (automatisch) aan mijn iPod heb toegevoegd. Al deze nummers zijn ingevuld wat betreft artiest en nummer maar slechts bij 1 van deze 8 nummers is er een albumnaam genoteerd (‘sexor’). Na loskoppelen scroll ik op mijn iPod naar Tiga en selecteer. Onmiddellijk kom ik terecht bij Sexor (verschijnt op hoofdbalk) en het ene nummer in de ‘lijst’ dat inderdaad de albumnaam had meegekregen. De andere nummers (7) komen helemaal niet ter sprake onder Tiga. Verbaasd scroll ik dan naar de zoekoptie van mijn iPod en tik ‘you gonna want me’ in (een nummer van Tiga dat hoort bij die 7 die ik niet met een albumnaam had gelabeled). Tot mijn grote verbazing staat het nummer inderdaad op mijn Ipod, mét vermelding van auteur, Tiga. Waarom wordt het nummer dan niet vermeld onder Tiga bij de categorie artiesten? Ik weet dat er normaal een ‘alle’ knop is onder elke artiest maar die is er dus bij mij niet. Weet iemand een oplossing want ik vind dit toch een niet te onderschatten probleem. Niet alleen bij Tiga, maar ook bij andere auteurs doet het zich soms voor.
    Een dikke merci
    Koen

Bijdrager
    LEXY

Inderdaad een zeer groot probleem!!!
    Ik zou onmiddelijk de pers verwittigen en de AIVD erop af sturen…

Bijdrager
    KarelWillem

Vul om te bginnen eerst eens alles in wat ingevuld hoort te zijn.

Dus ‘Album’, ‘Artiest’, ‘Albumartiest’, ‘Componist’.

En kom dan nog eens klagen?

Bijdrager
    mollie319

zo zo,
    zou het helpen om de handleiding te lezen, of wat tutorials te volgen:

http://www.apple.com/ilife/tutorials/itunes/

in plaats van moord en brand te schreeuwen……

AIVD hoef je niet te verwittigen, deze pikken dit al automatisch op, en staan binnenkort voor de deur. :evil:

Bijdrager
    yvinhei

Als ik bij jou in huis zou zijn en om bestek vraag, zeg je toch eerst dat ik in de keuken moet zijn en dan het derde laatje van links… Niet meteen het derde laatje van links…

Misschien een rare vergelijking, maar er moet nou eenmaal iets ingevuld staan bij Album. Ik vul zelf bij losse nummers van een artiest altijd de naam van de artiest nog een keer in bij Album. Of iets als ‘mixed songs’…

Succes.

Bijdrager
    Turbanus

En hier heb ik in de afgelopen weken al enkele topics over voorbij zien komen.:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.