11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    robinho96

Groepsgesprekken met Facetime?

Kan je groepsgesprekken doen met Facetime? Zo ja, met hoeveel maximum? Of zou ik toch maar Skype gebruiken voor groepsgesprekken?

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je gewoon even vooraf gezocht had via Google met termen als ‘groupchat + Facetime’, dan had je deze post helemaal niet hoeven maken!;)

Antwoord: https://discussions.apple.com/thread/3821880?start=0&tstart=0 (Nee)

Bijdrager
    robinho96

Dan zal ik maar skype gebruiken!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Met iChat kon je wel groepsgesprekken doen. Of dat nu met Berichten ook nog gaat weet ik alleen niet.

Bijdrager
    robinho96

Ik dacht het net zelf te vragen.

Bijdrager
    robinho96
    Jakko op 08 januari 2013

Met iChat kon je wel groepsgesprekken doen. Of dat nu met Berichten ook nog gaat weet ik alleen niet.

En ook videochats met meerdere personen?

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Jakko & Robin:

As in iChat, you can do group chats in Messages, but the process is slightly different: In iChat, you could select multiple people in your contacts list for a chat. You can do it that way in Messages, too, using that Buddies list. Or you can do it in the primary chat window, by entering multiple names, numbers, and email addresses in the To field. When one person replies, everyone else sees that response.

Bron: http://www.macworld.com/article/1167818/up_close_with_mountain_lion_messages.html

Bijdrager
    Afroman
    Robin op 08 januari 2013

Dan zal ik maar skype gebruiken!

Moet je voor betalen..
    En ja iChat was echt de bomb. Daar kon je echt met 4 mensen tegelijk videochatten, je scherm over laten nemen, je powerpoints showen. Was echt vet.

Bijdrager
    iep

Daar zijn ze het bij Skype anders helemaal niet mee eens:

Free video calling makes it easy to be together, even when you’re not. Now with group video.

Het enige waar je bij Skype voor moet betalen is het bellen naar niet-Skype dus een normale telefoon en mobiel.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Robin op 08 januari 2013
    Jakko op 08 januari 2013

Met iChat kon je wel groepsgesprekken doen.

En ook videochats met meerdere personen?Uit m’n hoofd kon je met maximaal vier personen videochatten in iChat (dus jij en drie anderen).

Bijdrager
    iep

Zo is het wel een keer door Steve Jobs gepresenteerd (of was het nou Bertrand Serlet aangezien het in OS X zit?).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.