7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kubus

Groeps mail sturen naar beantwoorde adressen.

Hallo,

Ik heb via mijn internet site veel mail gekregen en dat beantwoord. Zoals me opviel is dat het mail programma van osx deze mail adressen ontoudt. Wanneer ik een nieuwe mail maak en een adres in tik komen de adressen naar voren in de aan: balk. Nu wil ik graag een groepsmail sturen naar deze adressen maar ik weet niet hoe.
    Iemand een tip voor me?

Mvg, Bart

Bijdrager
    KarelWillem

Venster > Geadresseerdenoverzicht

Selecteren en naar je ‘Blinde Kopie’ venster in een nieuwe e-mail slepen.

Niet naar ‘Aan’ slepen dus! Want dan ziet iedereen alle adressen die jij gebruikt hebt.
    Dat stelt niet iedereen op prijs nml.

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik weet het niet helemaal zeker op dit moment, maar die adressen worden volgens mij bewaard in het Adresboek.
    Je kunt in Adresboek een groepsmap aanmaken van alle adressen die je regelmatig wilt verzenden en die map (bv. met de naam “Internetgroepje”) naar de “Aan-balk” slepen, of beter, als het losse mensen zijn, naar de “BCC-balk”, want dan denk iedereen dat de mail alleen voor hem/haar is bsstemd. 8)

<<edit>>: Gelijk met KarelWillem :roll:

Bijdrager
    Kubus

Als ik in de balk aan: sta en ik druk op b.v. A dan verschijnt er een lijst met alle mail adressen met een A er in. Deze adressen staan helaas niet in mijn adres boek en kan ik niet allemaal gelijk selecteren en eventueel kopieeren. De adressen moeten wel ergens opgeslagen zijn maar waar.. Bij hotmail krijg je automatisch de vraag nadat je iemand replyd of je t adres wil opslaan. Die optie heb ik osx niet gezien.
    Waar zouden die adressen kunnen staan zodat ik ze kan importeren in mij adres boek?
    Iemand?

Bijdrager
    iJoost

Die vind je in het menu van Mail onder Venster > Geaddresseerden overzicht. Compleet met een knop om ze aan je adresboek toe te voegen.

Bijdrager
    Kubus

dank u zeer!
    dat was m

Bijdrager
    iJoost

Geen dank, kleine moeite.;-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.