6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    PietjePuk

Groepen ordenen in Adium

Ik ben nu al een paar maanden tevreden Adium-gebruiker maar er nog één iets waar ik echt niet mee uit de voeten kan.
    Ik heb nu 4 verschillende groepen in mn contactlist staan met allemaal contactpersonen. Nu wil ik personen verplaatsen van de ene groep naar de andere maar ik vind maar niet hoe.
    Ook vind ik nergens de optie om een (lege) groep te verwijderen.
    Dit moet toch lukken?

bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    Chris Meijburg

Als je een contact selecteert en vervolgens :apple: + i doet, kun je hier bij het tabje accounts aangeven in welke groep je contact moet. Eventueel kun je ook eerst nieuwe groepen aanmaken.

Bijdrager
    PietjePuk

Heel erg bedankt, khad er compleet over gekeken. Mss nog een kleine vraag, is er een manier om de groepen op zich te rangschikken in een volgorde?

Bijdrager
    Chris Meijburg

Volgens mij blijven de groepen staan in de volgorde waarin je ze hebt aangemaakt. Als je eerst dus alle bestaande groepen verwijdert en vervolens de nieuwe groepen aanmaakt in de gewenste volgorde, moet het volgens mij werken. Wel erop letten dat je een nieuw aangemaakte groep pas ziet als je er een contact in zet.

Bijdrager
    Ken

Command-klik op een groep, en je kan slepen.

Bijdrager
    ROCKSTAR

dat ligt toch allemaal voor de hand;)

maarueh.. hoe verwijder je een lege groep?? (zoals pietjepluk initieel vroeg)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.