9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Trast

Groep iMessage

Goedemorgen, allen!

ik vroeg me af: zijn er bezoekers van het forum die het zouden kunnen waarderen om samen in een iMessage groep te gaan? Lekker een beetje ervaringen uitwisselen, tips over apps en alles wat Apple zoal doet (en misschien wel laat)

hoor het natuurlijk graag:-)

Bijdrager
    Shmoo

Nee geen behoefte aan maar leuke meiden in bloemetjesjurkies (King Louie, Tante Betsy) mogen mij altijd essemesse, ook al hebben ze last van emotionele instabiliteit richting hun telefoonfabrikant.

Moderator
    Night

iMessage? Is het niet de hele bedoeling van dit forum om precies te doen wat jij suggereert? Voor mijn part maak je in de Lounge een nieuw “Trast corner” topic aan. Kun je naar hartelust met mede-forumleden kletsen over van alles en nog wat 🙂

Bijdrager
    boerke

Net zoiets als al die buurtappjes.

Eerst serieus bedoeld (waarschuwing etc), maar na een tijdje een babbelbox met om de tien minuten een bericht met onbenullige inhoud.

Bijdrager
    Elduderino

Daarvoor bestaat volgens mij dit forum

Bijdrager
    nicj56

Heb je een PM gestuurd.

Bijdrager
    piddy4888

<p class=”cite”>Night op 16 juni 2019 om 12:34</p>
    iMessage? Is het niet de hele bedoeling van dit forum om precies te doen wat jij suggereert? Voor mijn part maak je in de Lounge een nieuw “Trast corner” topic aan. Kun je naar hartelust met mede-forumleden kletsen over van alles en nog wat 🙂

Is dat niet een beetje wat de koffietent is?

Moderator
    Night

Eigenlijk ook wel, ja  🙂

Bijdrager
    koen

Wel grappig dat @Trast graag wil ouwehoeren, maar ondertussen in geen velden of wegen meer te bekennen is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.