2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    McPannekoek

Groene/gele rand

Er is me iets opgevallen op mijn iPhone 5S. Met name op een witte achtergrond zie je een vage groenige/gelige rand lopen rondom het scherm. Ik heb deze iPhone al 1,5 jaar en kan me dus bijna niet voorstellen dat dit er al die tijd heeft gezeten. Echter als je het eenmaal weet dan valt het steeds beter op. Op internet kan ik er niet bijster veel over vinden. Alleen op een Australisch forum wordt melding gemaakt van een soortgelijk incident en daar wordt aangegeven dat het een defect is. Op Nederlandse sites kom ik wel gevallen tegen van verkleuring van het scherm maar dan vanuit een bepaalde hoek van het scherm. Bij mij is het een mooie rand die helemaal rondom het scherm loopt en overal even dik is. Ik vraag me af wat te doen. Gewoon proberen te negeren of naar een Apple store gaan. Ik woon niet echt in de buurt van een store dus dat is wel vervelend. Zijn er meer mensen die dit verschijnsel hebben?

Bijdrager
    makoe

Als je Google gebruikt zie je veel meldingen. Zoek maar eens op “yellow screen iPhone” .
    Een aantal melden dit na ongeveer 16 maanden gebruik, wat jij dus ook hebt.
    Je kunt twee dingen doen:
    Of er aan wennen en laten zitten
    Of terug naar je verkoper en aanbieden onder garantie. Print een paar pagina’s van Google uit als ondersteuning van je verhaal.
    (Eventuele oorzaak van buitenaf uitgesloten natuurlijk)

Het beeldscherm is een essentieel onderdeel en je mag hier wel kwaliteit van verwachten bij een iPhone.

Lijkt mij iig niet prettig kijken van foto’s, mail of het algemene gebruik.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.