6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Zout

Grijze inport

Hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat het heel voordelig kan uitpakken om de Adobe Design collection uit de states te halen, heeft iemand daar ervaring mee, waar bestel je zoiets?

Voor zo ver ik weet is hier niets illegaals aan, kan iemand dat bevestigen?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

bedenk wel dat het soms handig kan zijn een Nederlandse versie te hebben. Denk aan spellingscontrole en woordafbreking.

Bijdrager
    El_Oy

Voor zover ik weet zijn spullen in de states altijd goedkoper (net als bijv. Apple produkten) vanwege de belasting verschillen….

Op de amerikaanse webstore van apple zijn alle prijzen excl. btw als jij dan naar amerika gaat en in de staat met de minste belasting bijv. een powerbook koopt lijkt die heel goedkoop….
    Maar als je het officeel doet dan meld je dat bij de nederlandse douane en volgens mij kom je dan helemaal niet meer zo goedkoop uit! Dus of het illegaal is…
    Volgens mij is het gewoon belastingontduiking :wink:
    Maar ik ben niet zo goed in belasting zaken, is er iemand die dit kan bevestigen???

El_Oy

Bijdrager
    Zout

ik werk altijd met engelse versie’s van bv photoshop, dus dat maakt me niets uit. Weet iemand een online store waar ik met m’n credit card gewoon kan kopen dat ze het bij mij afleveren?

Spelling controle zit nu in het OS dus dat heb ik ook niet nodig.

Bijdrager
    Ruben
    ”Zout”

Weet iemand een online store waar ik met m’n credit card gewoon kan kopen dat ze het bij mij afleveren?

Misschien bij Adobe zelf? Ik heb ook Photoshop Elements 2 daar gewoon online gekocht met een creditcard. Sturen ze het netjes op met, als ik me goed herinner, UPS.

Bijdrager
    Zout

scheelt dikke 200 euro voor de englese versie van de Adobe CS standaard editie.

Daar doe ik het wel voor, ik laat m’n bevindingen nog wel horen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.