5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    VincentBaas

grijze gedeelte iPod oortjes laat los

Gisteren ontdekt ik dat het grijze randje van mijn iPod oortjes aan één kant (links) los begint los te laten. Is dat een garantiegeval waardoor ik nieuwe oortjes kan krijgen van Apple??

Bijdrager
    petermac

Dat is bij mijn oortjes ook het geval. Maar omdat ik nu geen tijd heb om hiervoor naar een dealer te gaan en omdat ik die oortjes toch kut vind, denk ik dat ik nu gewoon goedkope oortjes ga gebruiken totdat ik geld heb voor een kickass hoofdtelefoon.

Maar dat grijze randje laat bij mij ook los in elk geval.

Bijdrager
    KingAchille

Proberen kan geen kwaad. En nee heb je, een ja kan je krijgen :)
    Mvg,

Bijdrager
    VincentBaas

hmm, toch maar een poging gewaagd en even het formulier ingevuld op de :apple: website, maar dat eindigt met de vraag om creditcardgegevens. Is daar geen andere manier voor?

Ik heb mijn iPod gekocht bij Dixons. Hebben ze daar de oortjes op voorraad en kunnen ze die direct omruilen? Zo nee, kan ik dan gewoon binnenlopen bij bijv. MacHouse Woerden?

Bijdrager
    puntKoen

Ik gok dat Dixons de oortjes niet op voorraad heeft. Je kunt bij elke Authorized Apple Service Provider binnenlopen. Als je iPod nog binnen garantie valt (check serienummer op support.apple.com of als je een factuur hebt met een latere datum dan die weergegeven op support.apple.com, die factuur meenemen) kun je de oortjes gewoon inleveren. Omdat je de iPod niet bij de desbetreffende AASP gekocht hebt zijn ze gerechtigd een klein bedrag te rekenen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.