5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    streek11

Grijs scherm na afspelen mp4 en niet herkennen itunes of pc

Ik heb een probleempje met mijn ipod.
    Ik heb een mp4 bestand (film) gedounlowd , daarna op me pc opgezocht (windows) en toen geselecteerd afspelen in itunes. Dit lukte. Toen stond het bestand dus in itunes en ik ging synchroniseren. Ging goed. Toen ipod aan gedaan en daar vond ik het filmpje. Toen klikte ik hem op mijn ipod aan om af te spelen, ik wachte even en het scherm werd donker grijs, de schermverlichting is nog wel aan. Nu herkent mijn pc mijn ipod niet meer, een onbekent usb apparaat . Itunes ziet mijn ipod al helemaal niet meer. Ik heb de nieuwste itunes en quicktime en ik heb alle stappen op de website van apple al geprobeerd, heeft iemand alstublieft nog een idee? Het is een redelijk nieuwe ipod nano 4de generatie (3 maanden oud). Ik heb toen een nieuwe gekocht wegens waterschade (eigen schuld) dus wil na 3 maanden niet weer een nieuwe kopen.
    Suggesties, laat maar weten,
    Alvast bedankt,
    Daphne

Bijdrager
    sven-
    ”streek11″

Ik heb een mp4 bestand (film) gedounlowd[/u]

:| :P

Bijdrager
    streek11

dyslexie, maar enig idee wat ik er aan kan doen?

Moderator
    unSOUND
    ”streek11″

heb dyslexie

Wie niet…

Maar goed: Die MP4 die je gedownload hebt, was dat een speciale MP4 voor op iPods ? Er zijn namelijk ook andere soorten MP4 waar niet alle iPods mee overweg kunnen… Maar dan nog zou hij niet zo vast moeten slaan… Heb je al geprobeerd om hem eerst met de USB kabel aan de PC te hangen, en dan een harde reset te doen ?

Bijdrager
    streek11

jah dat had ik al geprobeerd,
    Na een nachtje wachten en opnieuw aan zetten is het probleem zomaar opeens opgelost.
    Toch bedankt.
    (mag gesloten worden)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.