3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    AppleFreak_CostaBlanca

Grijs scherm bij afspelen gedownloade films in iTunes

Ik schreef hier gisteren een heel verhaal over grijze schermen bij zowel iTunes als bij de DVD speler, toen ik er achter kwam wat dit veroorzaakte.

Ik gebruik een mini-mac als mediacenter. Satelliet-TV, dvd-speler, iTunes, web-TV, web-radio. In principe is alles mogelijk. Geweldig dus. Alleen de aansturing van het ding is wat lastig. De bluetooth toetsenborden en touchpads zijn kwetsbaar. Ze stuiteren wel ‘ns op de grond en dat is niet bevorderlijk voor de techniek van binnen. Dus ik ben overgeschakeld naar een touchpad op iPad en iPhone. Dat werkte uitstekend, tot 2 weken geleden.
    Na twee avonden klooien en pielen, forums nazoeken en me er aan irriteren kwam gisteravond laat de oorzaak aan het licht: het is de touchpad op de iDevices die voor dit probleem zorgt. Oplossing: het toch weer zoeken in aansturingsdevices via bluetooth.

Ik wilde dit toch even delen, voor het geval er meer mensen last van hebben.

Mocht er nog iemand zijn die dit kan duiden voor me, ik leer graag en hou me aanbevolen.

Bijdrager
    computer space

Ik heb er gewoon een bedraad toetsenbord en muis aan hangen. Zoveel hoeft er nou ook weer niet gezapt te worden. Moet toch af en toe van mijn krent voor een bak koffie, een pipi of een wijntje. En de kids willen tegenwoordig ook zelf bedienen, wel zo handig zo’n onverwoestbare type plank en een muis van 3,50€.
    Voor de echt luie momenten zitten er gewoon de Apple-Remote commando’s op mijn Onkyo afstandsbediening, ik heb bijna alles binnen XBMC en die kun je daar prima mee bedienen. Blu-Ray is een eigen app, maar daar moet ik toch ook een fysiek schijfje in stoppen, dus dan is een paar muisklikken niet erg.

Geblokkeerd
    Humain

Ik heb al m’n media in Plek gedropt op een mac mini en een Plex app op m’n smart tv gezet via de Samsung store.
    Ik weet niet of je de beschikking hebt over een smart tv met een installeerbare plex app?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.