11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    swalaza

Griffin Air base gezocht (gevonden!)

Ik ben op zoek naar de Griffin Air Base voor m’n Airport Express.
    Heeft 1 van jullie een idee waar ik dit kan kopen of bestellen?
    Een zoektocht heeft alleen buitenlandse adresjes opgeleverd.

http://www.griffintechnology.com/products/airbase

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Sanjeev

Gaat moeilijk worden, er staat dat ze em uit de productie hebben genomen.

Bijdrager
    Veritas

Uuuh.. ebay??

30 US en je hebt hem?

Klik

<Bewerkt door moderator. graag even kijken na het plaatsen van een link of deze de lay-out niet verknalt >

Bijdrager
    diotav
    Bijdrager
    julesp

De HTR in Arnhem hebben ze liggen.

edit: http://www.htrnederland.nl/epages/…&#8230;..

Bijdrager
    swalaza

Ontzettend bedankt!
    HTR Veenendaal is het geworden.
    Voorraad van 18 en € 24,- per stuk.

Bijdrager
    swalaza

Ok, dit moet ik toch even delen, net een lange reis naar veenendaal gemaakt om een Griffin AirBase te halen (docking & kabel voor airport express). Van te voren telefonisch afgesproken en ze hadden nog 18 stuks liggen.

Kom ik daar aan blijkt het product nergens in de schappen te liggen (vreemd..), maar de jonge verkoper haalt er 1 vanuit het magazijn. Bij het geven van het product vertelt hij me dat er geen europese stekker aan zit (hij vertelt dit op een manier alsof hij dat al lang wist met een blik van dat wist u toch ook wel..). Erg slordig allemaal, dit had van te voren aangegeven moeten worden.

Maar goed, bij de handy man om de hoek zou er voor 2 euro een verloopstekkertje te krijgen zijn, dus geen punt.. dacht ik.. Inderdaad die hadden zo’n verloopstekker. Voor de zekerheid nog even terug gekomen en in de winkel leek het te werken, na enig proberen werkte het.

Ik dacht dat moet thuis vast handig gaan, maar niet dus, alleen bij stevig drukken maakt de AirBase een stroomconnectie, hopeloos dus. Al met al een slecht product van Griffin en een slechte service van HTR Veenendaal.

Bijdrager
    diotav

Echt weer een gevalletje van alleen maar in de computer kijken en niet de fysieke voorraad checken.

Bijdrager
    Rho1972

Denk dat de fysieke voorraad wel klopt, of in het schap of in de winkel. Waarschijnlijk betreft het een ‘incourant’ produkt. Het kan natuurlijk een uitzondering zijn dat er geen europese stekker aan zit. was/is het produkt te gebruiken voor een airport express oude style of voor een express nieuwe stijl.
    Zou eerst contact met HTR opnemen om te kijken of er wat met het produkt aan de hand is, maar uiteraard kan het gevoel van ‘ slecht griffin produkt’ niet weg genomen worden voor de TS

Bijdrager
    swalaza

@ Rho1972: Ja het product is voor de nieuwe airport express. Ook al contact gehad met HTR, morgen ga ik weer een reis naar veenendaal maken. HTR kan er niet zo veel aan doen dat het een slecht product is. HTR kan er wel voor zorgen dat ze helder communiceren, een juiste product selectie maken (dit houdt ook in dat producten die niet voldoen terug moeten). Daarnaast vindt ik het erg zwak van HTR, ofwel van de contactpersoon die ik daar had, dat er achteraf excuses wordt aangeboden voor iets wat ze voorafgaand aan de verkoop hadden kunnen vertellen.

Bijdrager
    swalaza

Volgens HTR Utrecht blijkt de AirBase zelfs niet geschikt voor mijn nieuwe, maar alleen voor oude Airport Expressjes..
    Dubbel jammer, maar fijn dat HTR Utrecht voor de fout van [size=9:27612bfb29]Veenendaal[/size:27612bfb29] instaat en zelfs heel netjes excuses aanbood.

Kortom: Koop geen Griffin AirBase, maar je kunt bij HTR [size=14:27612bfb29]Utrecht[/size:27612bfb29] prima voor je mac spulletjes terecht!;-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.