30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 462)
  • Q:

Bijdrager
    iPrincess

Gratis weg te geven

Zojuist dankzij Usain ontdekt dat het ‘Gratis weg te geven’-topic niet meer onder ons is. Daarom open ik graag een nieuwe zodat je een ander weer blij kan maken met jouw oude rotzooi. Mocht iemand het oude draadje nog kunnen reanimeren, dan gaarne een slotje op deze svp!

TS begint

Gratis weg te geven: tentamenstress.

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Usain

Ik heb nog een invite voor App.net, DM je email dan stuur ik hem naar je inbox!!

WEG

Bijdrager
    Лукас

Ik heb helaas niets weg te geven..

Bijdrager
    KarelWillem

==
    WEG
    ==

Wegens over op iPhone 4 is deze backup-batterij over.

==
    WEG
    ==

Bijdrager
    eugy

Mac mini 2009 gratis af te halen in Amstelveen. Is wat gedateerd maar werkt nog ok. Laat maar horen…

Bijdrager
    maclover111

Ik kom er graag om:-)

Bijdrager
    eugy

Hallo Maclover, ik heb je een pm gestuurd. Kreeg wel een raat scherm. Heb je het ontvangen?

Het forum bevat nog erg verl fouten. Het wordt zo onderhand wel tijd dat alles 100% gaat werken hoor.

Bijdrager
    maclover111

Best Eugy,

Ik had u na het forum bericht ookal een privebericht gestuurd, maar deze zal dan ook waarschijnlijk niet aangekomen zijn.
    Ik heb u bericht ook niet ontvangen. Het word eens tijd dat die vervelende fouten opgelost worden en het forum weer in zijn oude staat functioneert.
    Ik heb u zojuist een pm met mijn e-mail adres gestuurd, zodat we het dan buiten het forum kunnen regelen. Hopelijk is deze wel aangekomen, ik kreeg geen fout meldingen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    dpmeijers

Beste Eugy

Ik had u ook al een PM gestuurd, weet niet of deze is aangekomen?

mvg

Bijdrager
    maclover111

Nog steeds niks.
    Dat schiet niet echt op. U kunt mij mailen op imac(at)zeelandnet(dot)nl
    De (at) en (dot) natuurlijk vervangen door de betreffende karakters.

Bijdrager
    dpmeijers

.

Bijdrager
    Koning Frank

Mooi hoe iedereen opeens zijn beste taal- en spellinggebruik uit de kast haalt als er iets te halen valt.

Bijdrager
    Brombeer

Ja, ’t is toch wat. Pardoes durven beweren dat ik op een gedateerde machine werk. Terwijl die Mini net een iMac G4 heeft vervangen!

Bijdrager
    Koning Frank

sterker nog, mijn macje komt nog uit 2008 :barbu:

Bijdrager
    eugy

Ik heb helaas niks mogen ontvangen. Pm’s werken dus (nog) niet.
    Ik had mij voorgenomen om de mini te geven aan de eerste die zich zou melden. Heb nu een dilemma dus. Ik zal jullie ieder geval buiten dit forum contacteren.

@brombeer, voor de één is de mini 2009 een oud ding en voor de ander is het nog steeds een high-end model. Het is maar net wat je ermee gaat doen. Voor mij is het een gedateerde machine en hoop hier iemand nog blij mee te maken. Zonde om hem op de plank te laten verstoffen.

Bijdrager
    Koning Frank

Jammer dat ik iets te laat ben, had ‘m graag willen gebruiken als server

Bijdrager
    dpmeijers

.

Moderator
    Mac Daddy

@dpmeijers: Ik zou je mailadressen niet open en bloot op het forum zetten, tenzij je meer spam wilt ontvangen.

Bijdrager
    dpmeijers

@Mac Daddy ja heb je helemaal gelijk in, maar is op dit moment de enige manier om Eugy te bereiken;)

Bijdrager
    Yggdrasil
    dpmeijers op 05 februari 2013

@Mac Daddy ja heb je helemaal gelijk in, maar is op dit moment de enige manier om Eugy te bereiken;)

Je kunt toch ook d dot meijers at hotmail dot com typen?

Bijdrager
    dpmeijers

klopt, ben te snel geweest;) kan je die berichten nog wijzigen?

Bijdrager
    Beech

Gratis weggeven ? Heb je wel eens iets betaald weggegeven ? Hoe heet zoiets ook al weer ?

Bijdrager
    maclover111

@eugy
    Ik heb ook nog geen mail ontvangen.
    Ik ben elke dag in de buurt van Amsterdam en het is voor mij zeker geen moeite om er deze week nog om te komen.
    Ik wacht u reactie af en hoop dat u bij uw principe van wie het eerste komt die het eerste maalt blijft.

Bijdrager
    dpmeijers

@maclover111 ik woon in Amsterdam, weet niet hoe je dat gaat oplossen als hij van ons beide niets heeft ontvangen?

@beech Pleonasme

Bijdrager
    maclover111

@dpmeijers
    Afwachten dan maar:-)
    Overigens zou ik niet weten wat er op te lossen moet zijn. Wanneer ik er om kan komen pak ik gewoon de auto of het openbaar vervoer dus ik zie geen problemen.

Bijdrager
    iPrincess
    dpmeijers op 05 februari 2013

klopt, ben te snel geweest;) kan je die berichten nog wijzigen?

Jazegels. Met je muis over je profielfoto en bij het pijltje naar beneden staat ‘bewerk’. Kind kan de was doen.

Bijdrager
    Лукас

Bijdrager
    Rickje

Wegens een schoonmaak heb ik wat gratis weg te geven expansion packs, deze zijn nooit eerder gebruikt. Overal zit nog folie omheen, met uitzondering 1 game, doordat ik dit moest proberen (omdat niet zeker was of het wel of geen expansion was).

2x – Civilization IV Warlords
    The Sims 2 Glamour Life Stuff
    The Sims 2 Seasons
    The Sims 2 Open for Business
    The Sims 2 University
    The Sims 2 Pets

Allemaal expansion packs en vereisen het originele spel. Allemaal gratis weg te geven. Bij voorkeur ophalen (Bussum of Utrecht). Bij voorkeur maak ik 5 mensen gelukkig i.p.v. 1 iemand die alles meeneemt, althans, ik wil er ook vanaf.:-P

Opsturen (post/pakket?) kan ook, vanzelfsprekend hoef je dan alleen verzendkosten te betalen. (Maar dit gaat misschien per post ipv pakket, dus dan kleine onkostenvergoeding ofzo).

Stuur mij een prive berichtje of reageer hieronder!

*Fuck, die foto.. doet vervelend, maargoed.*

Bijdrager
    Koning Frank

@rick: als je er eentje verstuurt in een envellop kost max 3 euro (afhankelijk van het gewicht). Een pakketje is 5 euro (tot 10 kilo, maar zo ver kom je niet waarschijnlijk)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 462)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.