14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    AppleSJ

GELUKT: Gratis webshop bouwen

Hallo allemaal,

Zoals in mijn vorige topic te lezen is wil ik graag een website bouwen die dient als webshop. In mijn webshop wil ik verscheidene Apple producten aanbieden voor spotprijzen. Ik had reeds al een website + webshop gebouwd d.m.v. wordpress maar dit leek niet te werken. Mijn vraag is dan nu ook of het mogelijk is -en zo ja waar- om eenvoudig gratis een website te bouwen + webshop. Waarbij de enige kosten een domeinnaam zullen zijn. Ik wil namelijk graag dat mijn website te vinden is op -geen reclame-;) Alvast enorm bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    Rickje

Dit riekt naar reclame en schreeuwen om aandacht. Gezien je profiel (en topics) is dat ook de enige reden dat je hier bent.

Daaaaag!

Bijdrager
    AppleSJ

@rickje Waar baseer je jouw reactie op? Ik wil graag een website beginnen. Wat heeft reclame voor nut als er nog geen website in de lucht is?

Moderator
    Mac Daddy

Ik vind het prima dat je hier hulp vraagt, maar doe dat dan wel even in het juiste subforum graag. Ik heb deze verplaatst, maar let er voortaan op.

Bijdrager
    KarelWillem

Tot 50 artikelen gratis: http://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-software/

Meer dan 50 artikelen? Gewoon een nieuwe webwinkel bij maken.
    Je kunt je domeinnaam vanzelfsprekend gewoon doorlinken naar de URL van de webwinkel.

Maar ik heb – gezien het vorige topic – niet echt het idee dat je ook maar iets doet met ideeën of adviezen.;)

Bijdrager
    rdesign

Even je vorige topics gecheckt. Zo te zien nog niet al te veel ervaring met WordPress?:wink: WordPress + WooCommerce werkt prima. Er draaien duizenden webshops op. Zie dat je bij Webreus zit? Helemaal goed. Bij Webreus kan je via Installatron (of hoe het ook heten mag) met één klik WordPress installeren. Installeer dan WooCommerce, ook dat kan met één klik. Kies / koop vervolgens een thema, installeer dat, en viola.

Persoonlijk zou ik een webshop liever in eigen ‘beheer’ (dus bijv. WooCommerce) hebben dan bijv. een webshop bij MijnWebwinkel waar je niet alles in eigen hand hebt. Maar misschien, als je geen verstand hebt van WordPress / website ontwikkeling, is het niet eens een hele slechte keuze. 20 euro per maand lijkt me geen hele grote investering. 4 iPhone-opladers per maand, moet kunnen toch!:wink:

Bijdrager
    computer space

– KVK inschrijving/belastingdienst geregeld?
    – Goede betalingspartner geregeld (paypal, ideal)
    – Thuiswinkelwaarborg?
    – Verzendpartner/retourzendingen?

Bijdrager
    AppleSJ

@rdesign Enorm bedankt voor je berichtje. Ik waardeer je moeite enorm. Bovendien vind ik dat je een prachtig logo hebt gemaakt. Je hebt talent! De website is inmiddels bijna online. Heb -zoals geadviseerd- een webhosting pakket aangeschaft + een domeinnaam. Aangezien ik je logo zo mooi vind zal je hem -weliswaar met een kleine aanpassing- terugzien op mijn website. Nogmaals bedankt!:) Topic mag nu wel toe.

Moderator
    Mac Daddy

We doen hier nooit topics op slot, omdat er anderen kunnen zijn met dezelfde vraag.
    Daarbij vraag ik mij af waar het je nu eigenlijk om gaat? Ging het nu allemaal om een gratis logo of echt goede info? Rdesign brengt je goed op weg, maar de punten die computer space aanhaalt zal je ook zeker moeten regelen.

Moderator
    Mac Daddy

Een opgelost bij je titel lijkt mij toepasselijker.
    Bedenk wel dat je er nu nog niet bent.

Bijdrager
    JoelCoster

Inderdaad, TS doet zich voor als bedrijf, en is volgens de handelsregisterwet (Juli, 2008) dus verplicht zich in de schrijven bij de KVK

Bijdrager
    AppleSJ

@ikikjoel Geef ik ergens aan dat ik daar niet mee bezig ben dan? Voordat ik ga beginnen met verkopen zullen al die zaken geregeld zijn.

Bijdrager
    hatolex

Maar tot nu klinkt het allemaal redelijk amateuristisch, het moet ofwel gratis of goedkoop, zaken doen is ook investeren hoor.

Bijdrager
    JoelCoster

@applesj Nee, maar je laat ook niet merken dat je dat wel bent, dus dunkt me dat mijn opmerking niet misplaatst is. Was niet negatief bedoelt ofzo

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.