15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    lapulga

Gratis upgrade Iwork 09 naar nieuwe

Hallo allemaal,

Ik heb destijds de iwork ’09 versie gekocht in de winkel. Het lijkt me dat ik gratis kan upgraden naar de nieuwe versie van iwork? Als ik in de app store kijk, zie ik geen update verschijnen en staat er 17,99 bij de drie programma’s.
    weten jullie meer?

gr

Bijdrager
    RalphR

Ik heb precies het zelfde probleem !

Bijdrager
    Shmoo

Nee dan heb je geen recht op deze Apps, alleen als je ze al eens gekocht hebt in de Mac App Store dan kun je gratis upgraden naar de nieuwere versies die speciaal voor Mavericks gemaakt zijn.

Bijdrager
    Targaryen

Ik heb hetzelfde probleem met iWork en iLife.

Bijdrager
    lapulga

https://discussions.apple.com/message/23468951?tstart=0#23468951?tstart=0

Dit las ik op de het discussieplatform van apple! werkt dit bij jullie?

gr

Bijdrager
    Targaryen

Die oplossing werkt niet voor mij in ieder geval. Ik krijg de melding dat ik geen onvoltooide downloads in de wachtrij heb staan.

Bijdrager
    RalphR

Ik heb ook helemaal geen update’s van iwork. Wat @Tarfaryen zegt.

Bijdrager
    Melk

Ik had gisteren hetzelfde probleem, maar vanochtend kon ik ze gewoon updaten. Even wachten dus;)

Bijdrager
    lapulga

Oke hoop dat ze zo ook ‘klaarstaan’ voor mij:)

Bijdrager
    Shmoo

Ik word op mijn Lion machine naar deze pagina gestuurd op Apple.com voor registratie en controle, waarschijnlijk omdat de nieuwe versie alleen op Mavericks draait.

Schijnbaar krijgt dus iedereen die ooit deze software in het verleden op DVD heeft gekocht nu ook de Mac App Store versies Gratis.

Wel gek want Apple was nooit van de serienummers en je kon deze software gewoon van het internet plukken en installeren zonder dat er gevraagd werd naar serienummers.

Bijdrager
    Targaryen

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1657982

De oplossing is nabij. Apple weet van de problemen met de dvd’s en voorziet binnenkort een tegemoetkoming. Je kunt via een work-around wel de apps gratis krijgen, toch volgens bovenstaande bron.

Bijdrager
    Paul26

Ik heb via Apple support en via het Macrumors forum gelezen over een heleboel work-arounds. Bij mij werken ze echter tot nu toe nog geen van alle. Ik hoop dat de updates alsnog beschikbaar komen via de app store als Apple een oplossing heeft gevonden. Ik wil graag gebruik maken van de vernieuwde apps..

Bijdrager
    BenDover

Bij mij staan ze nu te downloaden via de app store.
    Ze zullen het wel net hebben omgegooid.
    Wel aangeklikt via featured, bij de updates stond hij nog niet.

Bijdrager
    Shmoo

Maar had jij ze ooit al eens aangekocht via de Mac App Store of gekregen bij een nieuwe Mac – of had jij ze gekocht per DVD (oude versies)

Wel belangrijk want die laatste groep heeft juist problemen met deze upgrade-/update.

Bijdrager
    BenDover

Nooit gekocht via de App Store, wel bij een nieuwe mac.
    Aperture is ook geupdate, alleen die had ik volgens mij niet legaal.
    Wilde iWork vanochtend eigenlijk opnieuw kopen omdat ik de update etc. via de app store wel makkelijk vind.
    Had even geen tijd en nu komen de updates automatisch.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.