6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    FrisoA86

Gratis update iLife

Beste allemaal,

Ik heb een vraagje over de nieuwe iLife. Ik heb twee macs. Een 27″ iMac en een Macbook Pro. Op beide heb ik Mavericks geinstalleerd. Op de Pro krijg ik nu gratis een update naar de nieuwe iLife (zie screenshot), maar op de iMac waar ik dezelfde Apple iD gebruik niet. Iemand enig idee waarom? Heb ik op de Pro gewoon mazzel dat ik per ongeluk de iLife gratis krijg?

Alvast bedankt,

Friso

Bijdrager
    pruus

Kijk eens bij aankopen. Als het daar niet bijstaat, dan is er iets met verschillende id’s

Bijdrager
    Baco66

@FrisoA86,

Probeer dit eens, is mij zojuist ook gelukt op Mac 2009 ;-)) suc6

Video: Gratis upgraden naar iLife en iWork ’13

Bijdrager
    GastonM

Als het goed is zullen ze nadat je ze op je MBP ge├╝pdatet hebt bij je aankopen verschijnen. Dan zou je ze ook op je iMac gratis moeten kunnen downloaden.

Bijdrager
    FrisoA86

@pruus ze staan idd bij aankopen op mijn iMac. Wel vreemd dat ze daar dan niet bij updates staan. Heb iLife’11 gewoon op de iMac ge├»nstalleerd. Ook wel vreemd dat ze tijdens apple event niks hebben gezegd over de gratis update. Hoop niet dat ik straks toch gewoon een rekening krijg.

Is het trouwens normaal dat hij dit als nieuwe app installeert en niet over iLife’11 heen schrijft?

Bedankt allemaal voor de comments.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, in principe wordt bij deze updates de mogelijkheid geboden ook de oude versies nog te gebruiken.
    Hetzelfde gebeurt met Garageband en iMovie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.