18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Gratis Tiger bij recente iMac-aanschaffers

Hoi allemaal,

Ik kom net terug van de locale pc-winkel, die ook Authorized Apple receller is.
    Ik heb daar mijn Mac gekocht, en de man die daar werkt, jonge Apple-freak die ik toch wel goed ken, zei dat ik misschien kon rekenen op een gratis versie van Tiger, omdat ik m’n iMac nog maar pas heb gekocht!

Ik vond het gek, want toen Apple de actie deed om iLife 05 aan te bieden voor een prikje, voor de mensen die pas een nieuwe mac hadden gekocht, viel ik net uit de boot, daar was de mijne net te ‘oud’ voor!

Bijdrager
    Hobbes

Nou ik hoop voor jou dat het waar is :bigsmile:

Bijdrager
    Pink Grapefruit

Nee ik denk het niet. Meestal gaat het om 2 weken voor de aankondiging. Dus ik verwacht iedereen na 1 april voor 30 euro een upgrade setje kan kopen. Maar dat weet ik niet zeker, afwachten dus!

Moderator
    Koen van Tongeren

quote van Appleinsider.com:
    The standard Mac OS Up-To-Date upgrade package is available to all customers who purchase a qualifying new Mac system from Apple or an Apple Authorized Reseller on or after April 12  for a shipping and handling fee of $9.95 (US). Tiger requires a minimum of 256MB of memory and is designed to run on any Macintosh computer with a PowerPC G5, G4, or G3 processor and built-in FireWire.

Bijdrager
    KarelWillem

Dan moet je hem dus wel héél recent gekregen hebben.

Bijdrager
    XBL

Als je em vandaag hebt gekocht, en ze hanteren exact dezelfde regel als in de VS dan ben je dus 10 euries kwijt. Is nog overkoombaar ;).

Jochem

Bijdrager
    MedahOSX

Tja ik heb op 2 april mn iBook besteld (nog niet binnen overigens)
    De verkoper zei tegen mij dat ik wel op een update kan rekenen als Tiger in april zou uitkomen.
    Helaas aan dat persbericht te zien zit het er niet in:(

Bijdrager
    Orson

Ja ik heb mijn iMac al van in half februari :x Jammer :x :)

Bijdrager
    Imotmart

MedahOSX: In Nederland is het sinds kort zo geregeld dat je pas een factuur mag maken op de dag dat de goederen daadwerkelijk geleverd zijn. Dat komt dus wel goed met jouw update, immers, je zegt dat je iBook nog niet is geleverd.

Bijdrager
    MedahOSX

Ja nu ik het een 2de keer lees lijkt het er idd op dat ik toch net mazzel heb, Overigens zijn de 9 dagen wachttijd over en hoop ik dus morgen een belletje te krijgen:)
    En ik maar balen dat ik hem zaterdag nog niet had, toch nog een geluk dan:)

Bijdrager
    D-man

Jammer…. Ik had nog steeds de stille hoop een soort van korting te krijgen na mijn “recente” aankoop van mijn mini op 3 Maart.

Naïeve gedachte van me ook :innocent:

Bijdrager
    marenda

Ik heb op 23 maart een nieuwe powerbook gekocht, en ik ging ervan uit dat ik dan Tiger voordelig zou kunnen kopen omdat die er op dat moment nog niet was. Ik heb er softwarecoupons bijgekregen, en daar staat op:

Voor nieuwere versies van software en andere aanbiedingen van Apple moet u onderstaande coupons overleggen als bewijs dat u de software heeft aangeschaft.

Ik heb ooit eerder zo’n coupon ingezonden om tegen kostprijs (toen 25 gulden) het nieuwste systeem te kopen.

Weet iemand hoe het nu werkelijk in elkaar zit?

Bijdrager
    Skip

Ik heb mijn iMac vorige week gekregen en vandaag geregistreerd… Wat telt voor voordelige aanschaf Tiger?

Bij de online store vind ik niks over een goedkopere upgrade.. of ik kijk niet goed. –> Gevonden en geregeld… :lol:

Bijdrager
    Granny Smith

hoe werken die coupons eigenlijk?… ik heb er nog 3 over van Panther…

hoe/waar/wanneer kan ik die gebruiken? tips?

alvast bedankt!

Bijdrager
    J00ST

Ik heb gistr een powerbook gekocht, geen Tiger coupons gezien :|

Bijdrager
    moodjoo
    Bijdrager
    J00ST

thanks!

Bijdrager
    moodjoo

http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/

Nederlandse variant, ik denk wel niet dat die veel verschilt.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.