25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac-Boy

Gratis PacMan

Voor wie het leuk vind hier kan je gratis PacMan downloaden.
    Voor veel ouderen onder ons was dit een van de eerste spellen. Nog uit de dagen van de commodore 64 en atari.

Bijdrager
    Paul

kijk, das leuk…. dank!

Bijdrager
    I-Joris

erg leuk vet bedankt

Moderator
    Strifer

altijd leuk:) thanks.

Bijdrager
    Berend

hahahah oldtimers!
    thnx!

Bijdrager
    pitch

idd, erg leuk ! thanx !

Bijdrager
    danielpunt

bedankt namens mn pa!

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Jeez, wat was ik daar vroeger verslaafd aan….. :bigsmile:
    Al iemand een mooie highscore?

Bijdrager
    computer space

Leuk zo’n gratis Pac man kloon. Hij is wel moeilijker dan de origineel. De spoken zijn veel slimmer. En ik vergis me steeds in de plek waar Pac Man begint. Die was bij het origineel onderin.

Bijdrager
    appletjesfris

Old scool classic shit. thanks:P

Bijdrager
    Floriaan

Super!!!

Bijdrager
    Picard

iMac-Boy bedankt voor de tip! 8) :P

Bijdrager
    Tweety

Geweldig :bigsmile: even weer naar the good old times… [size=9:f628109e3d]Die ik soms wel mis.[/size:f628109e3d]

Bijdrager
    snorder

aahh die oude tijden :mrgreen:

Bijdrager
    Klokhuis

Als jullie dat leuk vinden moet je eens MAME proberen. Daar kun je alle originele arcade games mee spelen.

Bijdrager
    goddevader

heerlijk 8)
    voel me net weer x aantal jaren jonger!

Bijdrager
    Tweety

MacMame ken ik. :P Ik heb 2 DVD’s vol met game roms hiervoor en 4 DVD’s met CHD’s voor Mame.

Vorig jaar ben ik er regelmatig mee bezig geweest, vooral PacMania was leuk, een paar shooters en Race games ben ik ook nog wel eens mee bezig.

Bijdrager
    Picard

Heb voor Mame zoveel roms dat ik niet meer weet hoeveel. Trouwens Pacland was ook erg leuk 8)

Bijdrager
    Nisei
    ”Tweety”

MacMame ken ik. :P Ik heb 2 DVD’s vol met game roms hiervoor en 4 DVD’s met CHD’s voor Mame.

Mijn roms folder telt 3760 games, heb jij misschien meer? Anders zou ik graag even contact met je willen om eventueel wat uit te wisselen. Ik heb alles helemaal compleet tot versie 0.65 inclusief alle artwork, marquees, samples en CHDs.

Bijdrager
    Tweety

Ik heb even de DVD’s bekeken (heb iets van 6 DVD’s) en ik kom op iets meer dan 5000 roms, minimaal voor versie 0.85
    DVD 1 heeft 2.486 roms
    DVD 2 heeft 1.945 roms
    DVD 3 heeft 652 roms & 60 game sample & 5 CHD’s
    en die andere DVD’s staan CHD’s op…

Het blijft wel leuk die klassieke games, desondanks we Doom 3, Medal of Honor, en al die moderne games hebben.:)

Bijdrager
    Zorcky

En wat dachten jullie dan van aquadot!red

Is een PacMan Cloon

Bijdrager
    Nisei
    ”Tweety”

Ik heb even de DVD’s bekeken (heb iets van 6 DVD’s) en ik kom op iets meer dan 5000 roms, minimaal voor versie 0.85
    DVD 1 heeft 2.486 roms
    DVD 2 heeft 1.945 roms
    DVD 3 heeft 652 roms & 60 game sample & 5 CHD’s
    en die andere DVD’s staan CHD’s op..

Dat is idd lekker compleet.
    Ik had ooit een password voor een FTP die altijd up to date was maar ik ben door bezigheden een beetje uit die emulator communitie verdwenen dus zou het erg leuk vinden om mn Mame collectie weer es compleet te maken.

Bijdrager
    Tweety
    ”Nisei”

Dat is idd lekker compleet.
    Ik had ooit een password voor een FTP die altijd up to date was maar ik ben door bezigheden een beetje uit die emulator communitie verdwenen dus zou het erg leuk vinden om mn Mame collectie weer es compleet te maken.

Zie mijn PB.

Bijdrager
    Flameboy

wow, doe pacman is echt cool, hebbek echt zo eeen paar uur na elkaar zitte spelen

Maareh, heeft iemand mss nog Metal Slug voor Mame ergens rondslingeren want ik ben er al een hele tijd naar aan het zoeken en vindt maar geen goeie/werkende versie.
    Dus als iemand die heeft, PM me maar:p

Bijdrager
    GoingStrong
    ”Martiniman”

Leuk zo’n gratis Pac man kloon. Hij is wel moeilijker dan de origineel. De spoken zijn veel slimmer. En ik vergis me steeds in de plek waar Pac Man begint. Die was bij het origineel onderin.

Inderdaad. En het doorsteekje boven en onder is ook nieuw.

Maar het lastigste is dat die verrekte spoken sneller en slimmer zijn.:?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.