13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    ndunsbergen

Gratis nederlandse VPN?

Hallo OMT,

Snel vraagje: Ik ben opzoek naar een gratis VPN die verbind met een nederlands server. Voor iPad en/of macbook. Dan kan ik namelijk wel nederlandse tv kijken via itvonline terwijl ik op vakantie ben:)

Alvast bedankt!
    Nick

Bijdrager
    -Jeffrey-

http://freevpnaccess.com/

Geen ervaring, kwam hem gewoon tegen.
    Je kunt hem uitproberen.

Bijdrager
    Baron Van Dedem

Ik gebruik op mijn MacBook het programma ‘Hola!’ om een VPN voor een bepaalde website op te zetten. Daarmee kun je gratis je voor laten doen of je in een bepaalt land bent. Voor de iPad heb ik geen oplossing. (https://hola.org/)

Bijdrager
    Imade

Je moet er wel rekening mee houden dat gratis VPN diensten veel beperkingen zoals het aantal MB’s, toegang tot websites etc. kunnen hebben.

Bijdrager
    Appellover

Gebruik ook hola.org met Google Chrome ,ook op iPad met Chrome .kijk op deze manier Wimbledon in Frankrijk via bbc one.werkt prima zonder beperking van mb’s.

Bijdrager
    megadownloads

Beetje outdated topic, maar misschien heeft iemand er nog wat aan: een lijst met gratis vpn diensten:

Gratis vpn diensten

Bijdrager
    Muisje1980

Ik maak nu gebruik van Private Internet Access via deze vpn handleiding . Maar deze VPN is niet gratis, is het dan wel verstandig om deze te blijven gebruiken of kan ik beter naar een gratis dienst?

Bijdrager
    TechyJ

Goose VPN is Nederlands geloof ik (inclusief Nederlandse support), maar niet gratis (paar euro per maand).Je kan er volgens mij alles mee als ik het zo lees; onder meer streamen. streamen, ook netflix. Dus itvonline moet ook wel lukken.

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Imade

OmdT zij niets loggen, gebruik ik NordVPN.
    Is voor alle populaire apparaten beschikbaar en je kan er ook us Netflix mee kijken.

Bijdrager
    Shmoo

Dat hele OMT is toch ook gewoon een grote spam walhalla he.

Bijdrager
    koen

Ik denk dat de TS nu wel terug is van vakantie.

Bijdrager
    Kees v B

Ja dat kan veel VPN aanbieders hebben ook een trial periode die kan je ook uitproberen!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.