9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

Topic mag weg

Dit topic mag verwijderd worden.

Bijdrager
    Shmoo

Ga ergens anders lopen spammen!

Bijdrager
    rdesign

Site ziet er goed uit! Achtergrondafbeeldingen zijn alleen wel erg blurry. Snap natuurlijk dat dat de bedoeling is – maar nu kan ik niet eens meer zien wat het moet voorstellen. Hoezo bied je ’t gratis aan, als ik vragen mag?

Bijdrager
    koen

Helemaal zelfgemaakt paulkwee?:twisted:

Moderator
    Maarten

@Paulkwee Met je gekozen titel lijkt dit topic net een reclameboodschap. Omdat dit naar mijn idee niet je intentie is heb ik de titel aangepast.

Bijdrager
    Shmoo

Het lijkt niet net een reclameboodschap maar het is een verkapte reclameboodschap.

PSD naar een Vector (EPS of AI)

Als je dit soort onzin niet gelijkt stopt dan blijven ze terugkomen..

Bijdrager
    koen

@Maarten: als je mijn draadje van een paar weken geleden over een iOS programmeer cursus (waar ik totaal geen belang in had) wel sluit en deze niet, dan snap ik er helemaal niets meer van…

Bijdrager
    AppChanger

@Paulkwee
    In deze zin zit een typefout. zo kunt u makkelijk een logo via (bijvoorbeeld) een email versturen omdat het vaak maximaal maar een aantal mb is groot is. Voor de rest ziet het er beeldig uit.

Bijdrager
    Paulkwee
    rdesign op 23 maart 2014

Site ziet er goed uit! Achtergrondafbeeldingen zijn alleen wel erg blurry. Snap natuurlijk dat dat de bedoeling is – maar nu kan ik niet eens meer zien wat het moet voorstellen. Hoezo bied je ’t gratis aan, als ik vragen mag?

Bedankt voor je feedback, ik ga even kijken wat ik er mee kan doen om een goede tussenweg te vinden.
    De reden dat ik het gratis aanbied is omdat het voor mij heel weinig werk is en mensen er wel blij mee zijn (hoop ik).
    Daarnaast hoop ik dan natuurlijk dat het ooit zal leiden tot misschien een opdracht voor Kwee IT (mij)

koen op 23 maart 2014

Helemaal zelfgemaakt paulkwee?:twisted:

Jazeker, dit was niet erg moeilijk hoor. haha

Maarten op 23 maart 2014

@Paulkwee Met je gekozen titel lijkt dit topic net een reclameboodschap. Omdat dit naar mijn idee niet je intentie is heb ik de titel aangepast.

Bedankt, excuses.

Koekeroeltje op 23 maart 2014

@Paulkwee
    In deze zin zit een typefout. zo kunt u makkelijk een logo via (bijvoorbeeld) een email versturen omdat het vaak maximaal maar een aantal mb is groot is. Voor de rest ziet het er beeldig uit.

Ik ga m meteen aanpassen, bedankt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.