13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBeer

gratis iPod van je school….

Duke University in de USA geeft een iPod aan iedere 1e jaars student…. Hiermee kunnen ze onder andere colleges opnemen en ze later weer beluisteren.
    Het was een trial van een jaar. Nu gaan ze alleen iPods geven aan studenten die colleges volgen waarin de iPod van pas zou komen.

Lees het verhaal hier.

Toffe actie… het zou mij in ieder geval zeer van pas zijn gekomen. Maar daarvoor is het nu te laat.

Bijdrager
    Uxmal

goede aktie!:)

Bijdrager
    ego

Ik geloof wel niet dat die studenten de ipod effectief gebruiken om colleges op te nemen…

Maar ja, als je zo leerlingen kan lokken, het is een manier als een ander… Mocht ik een universiteit moeten kiezen, en der is er eentje bij die gratis ipods uitdeeld, ik zou het ook wel weten…

Leve de marketing

Bijdrager
    MacBeer
    ”ego”

Maar ja, als je zo leerlingen kan lokken, het is een manier als een ander… Mocht ik een universiteit moeten kiezen, en der is er eentje bij die gratis ipods uitdeeld, ik zou het ook wel weten…

Het staat natuurlijk wel cool, maar je mag toch verwachten dat studenten een onderwijsinstelling kiezen op andere zaken als ‘je krijgt een gratis iPod’?

Bijdrager
    Erikaatje

ik vind het wel heel handig!
    Ik heb een shuffle dus opnemen wordt lastig.. maar we maken bij ons in de klas wel al vaak foto’s van presentaties, zodat we ze niet over hoeven te shcrijven:D

Bijdrager
    MacThijn

is wel relax op zich
    bij ons hadden ze een test gedaan met laptops (niet van apple maargoed)
    hadden ze een groepje uit 5vwo gekozen die dan een maand lang alles op de laptop moesten doen… was volgens mij wel geod bevallen
    ze zijn nu bezich met het draadloze netwerk aan het aanleggen bij mij op school.
    mischien wordt het wel toekomst:P

Bijdrager
    Larz

Was het hier in nederland ook maar:(

Bijdrager
    Mucky
    ”Larz”

Was het hier in nederland ook maar:(

De prijs van een Amerikaanse universiteit is vele malen hoger, daar kun je tientallen iPods voor kopen…..

Bijdrager
    Kj3LL

hehe dat is wel heel chill…alsof ik dan egt zou opnemen:P ik zou mooi muziek gaan luisteren :evil:

Bijdrager
    Zweefvliegerke

uiteindelijk betaal je die iPod toch zelf…

Bijdrager
    J-roen

Ik heb in ieder geval een heel aantal colleges gehad waarbij ik graag met m’n iPod had willen wegdromen. Alleen bestond de iPod toen nog niet denk ik.

Bijdrager
    DWizzy

Bij het LOI krijg je ook een mp3speler als je een mbo of hbo opleiding begint… maar ’t is net geen ipod;-)

Bijdrager
    Kj3LL
    ”Zweefvliegerke”

uiteindelijk betaal je die iPod toch zelf…

goeie…als je ff verder kijkt……

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.