13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

gratis en gekochte apps van voor IOS 5

IOS 5 geiinstalleerd en apps waren zoek via (oud) account in Itunes teruggezet, maar valt me op dat apps die je voorheen gratis kreeg nu voor moet betalen , dus die ben je kwijt.

Het punt is dat na installatie van IOS 5 je een nieuw (e-mail account ) moet aanmaken .
    Je kunt dus niet met je nieuwe accoutn de voorheen gekochte of gratis apps. downloaden.

is raar.

Bijdrager
    macfocus

Ik kan geen chocola van je verhaal maken.

Beschrijf eerst eens DUIDELIJK wat je waarop, waarmee en waarom hebt gedaan.
    En dan ook het resultaat.

Dan begrijpen we je probleem misschien en kunnen we je helpen.

Bijdrager
    csteelooper

@Horloge: Dat is niet waar hoor… Je had gewoon nog met je OUDE Apple ID kunnen inloggen en dan had je alles kunnen downloaden. Kun je trouwens alsnog doen: log in de store-app van je iPhone, of anders in iTunes, je nieuwe account uit en je oude account, waar je de apps dus al op had, in. Daar kun je gewoon via de aankoopgeschiedenis je aangekochte apps downloaden. Bovendien kun je iCloud ook gewoon met dat account aanmaken. Alleen voor Mail heb je een apart account hebben, maar dat wordt je dan verteld.

Bijdrager
    SunKeeper

PEBKAC volgens mij…

Bijdrager
    Horloge

nee is niet waar, ik probeer de apps terug te zetten via aankoopgeschiedenis uit mijn oude account ,maar merk dat de gratis versie van de app niet meer beschikbaar is
    in de app.store dus moet je gaan voor de betaalde versie kan .

Bij aanmelden bij ICloud kan je met de Apple ID die ik gebruikte bij Itunes niet inloggen.( was een mail account)

moet een mail adres zijn dus nieuw account aangemaakt.

Om te zien welke apps ik gedownload heb ( apps. was ik kwijt na downloaden IOS5) moet ik in itunes inloggen met oude account, om te zien welke apps ik ooit gekocht of gratis gedownloade heb.

Moderator
    unSOUND

Die gratis Apps kun je toch gewoon opnieuw installeren via iTunes ?

Bijdrager
    Horloge

De gratis apps kun je inderdaad via itunes downloaden , alleen zijn sommige niet meer gratis , maar moet je ervoor betalen.

Moderator
    unSOUND

Nee, ik bedoel, als je ze toen gratis binnen hebben gehaald, zouden ze nu nog in de iTunes library moeten staan…

Bijdrager
    Horloge

staan ze dus niet ….

Moderator
    unSOUND

En komt dat omdat je ze nooit overgezet hebt van de iPhone ? iTunes wist immers niet zelf Apps…

Moderator
    Strifer

en in de aankoopgeschiedenis?

Moderator
    unSOUND

Daar staan alleen Apps die nu nog steeds te downloaden zijn. Ik heb ook Apps die nu niet meer te koop zijn, en die kan ik ook niet met “Aankopen” opzoeken en terug halen. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de back-ups van dergelijke Apps. Daarom heb ik dus ook een back-up van elke App die ik installeer.

Moderator
    Strifer

Okay logisch, ik lees het verhaal nu wat beter. Foutje.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.