6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Barteijk

Gratis downloaden apps op de iPad

ik heb een Ipad 64G + G3 aangeschaft. Nu wil ik Skype voor de Ipad downloaden.
    Ik zou dat kunnen via Itunes. Maar daar vragen ze steeds om een wachtwoord etc. Heb ik aangemaakt.
    Ik kom dan verder, maar vervolgens kan je het niet eens downloaden. Er wordt gevraagd naar een Visa of Creditcard en allerlei gegevens hierover. Geen Ideal of zo, want dat kent men niet. Waarom moet het allemaal zo moeilijk om iets gewoon gratis te downloaden.
    Weet iemand een andere manier om Skype op mijn Ipad te downloaden?

Met vriendelijke groeten,
    Bart

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Pieterr

Je dient inderdaad eerst een iTunes account aan te maken. Dat kan bijvoorbeeld door voor 15 euro een iTunes Gift Card te kopen, en die in te wisselen in de iTunes Store. Daarna kun je zoveel gratis apps kopen als je maar wilt.

Bijdrager
    Garbera

Of beter, als je een gratis app aanschaft zeg je dat je een nieuw account wilt maken en kun je bij betaalbewijs vervolgens geen drukken (dit kan alleen in iTunes op pc/mac)

Bijdrager
    Edwin

Een creditcard of Gift Card is niet nodig;

http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL

Inactief
    Anoniem

Er word moeilijk gedaan om er voor te zorgen dat er zeker weten inkomsten zijn via een rekening of kraskaart die echt bestaat. Zo weten ze wie je bent en hoe ze je bijvoorbeeld geld terug kunnen stortten en op welke rekening in het geval dat je per ongeluk iets hebt aangeschaft waar je spijt van hebt.

Zie het itunes account als een bilbiotheek pasje. Zonder dat mag je ook niks lenen of ruilen bij de bieb.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.