7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

gratis developer account

Ik heb geprobeerd om mijn apple id te koppelen aan een gratis developer account (voor Xcode) Ik ben gegaan naar https://developer.apple.com/membercenter/

Daar log ik in en kruis dan de eerste box aan

En submit. Dat zou genoeg moeten zijn. Niet dus want zodra ik naar Xcode ga naar accounts (ik kan daar trouwens niet uitloggen) vervolgens naar View en dan krijg ik dus geen opties voor create
    /uploads/community/805616f73c676c0e8b1cc65f2a7353fd14c10ebe_16849.png

Bijdrager
    bonestaak

Tweede plaatje gaat niet goed dus even opnieuw

Inactief
    Anoniem

Wellicht moet je hier het een en ander nog configureren
    Developer member page: Certificates, Identifiers & Profiles

Bijdrager
    bonestaak

Nee zo ver kom ik niet eens ik log mij in dan moet ik diverse voorwaarden accepteren maar dan heb ik uiteindelijk alleen de keuze om het volledige pakket van 99 euro te pakken, niet het gratis pakket (Xcode).

Inactief
    Anoniem

Dan zal je eens kunnen kijken op (contracten, tax formulieren ect)
    https://itunesconnect.apple.com
    Wellicht krijg je hier een melding om nog wat te doen.

Ik hoop voor je dat daar niet het probleem ligt, want ik zit daar zelf muurvast (melding over license agreement die ik moet accepteren, die helemaal niet aanwezig is). Want bij mij zijn ze al ruim 3 maand bezig met uitzoeken wat er aan de hand is! tot de dag van vandaag kan de support mij niet uitleggen wat er aan de hand is (ben al bezig met claimen van compensatie, is namelijk een betaalde account).

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb inmiddels alles aan de praat. Eerst helemaal uitgelogd op al mijn apparaten en daarna werkte het wel

Inactief
    Anoniem

Goed dat het gelukt is!

Het is soms ook wat uitzoek werk (certificaten, provisioning, identifiers)
    Bij mij is het probleem inmiddels ook opgelost (test flight, is inmiddels in werking)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.