-
Q:
Gratis Apple TV
Beste,
Ik heb Apple TV geactiveerd voor 1 jaar gratis, zie dat het geactiveerd is aan mijn abonnementen in App Store.
Nu wil ik kijken naar een film, maar kan deze niet gratis bekijken… maar wel bekijken mits betaling ? Wat doe ik verkeerd.
Wat kan ik doen om dit op te lossen
LucienJa hallo, wat moeten ze dan. Een TV+ app online zetten met enkel 8 titels erin ( 3*drama, 2*kinderen, 1*documentaire en 1*komedie ) ???
Daar gaat toch niemand voor betalen. Das goed voor één avondje bankhangen terwijl je eigenlijk naar de kermis zou gaan, maar het regent. Kom nou toch, mensen hebben altijd zulke hoge verwachtingen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn.
InactiefAnoniem1 november 2019 om 13:22<p class=”cite”>Shmoo op 1 november 2019 om 12:14</p>
Ja hallo, wat moeten ze dan. Een TV+ app online zetten met enkel 8 titels erin ( 3*drama, 2*kinderen, 1*documentaire en 1*komedie ) ???Daar gaat toch niemand voor betalen. Das goed voor één avondje bankhangen terwijl je eigenlijk naar de kermis zou gaan, maar het regent. Kom nou toch, mensen hebben altijd zulke hoge verwachtingen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn.
Ik denk dat Apple zelf die hoge verwachting heeft gecreëerd door het te laten lijken alsof het een alternatief is voor Netflix of Disney+.
Maar nu het ‘live’ is lijkt het in niets op dit.
Doe het goed of doe het niet, maar nog extra voor content te laten betalen is niet bepaald wat je verwacht van deze dienst..Juist deze dienst is een ‘One Price – Get all’ principe, maar dat blijkt bij Apple toch nét weer even anders te liggen. Jammer, maar mijn jaarabonnement zal bij deze houding van Apple bij voorbaat al niet verlengd worden.
<p class=”cite”>Night op 2 november 2019 om 09:30</p>
Apple heeft die verwachtingen niet gecreëerd, maar de mensen (pers) zelf.Precies de OMT’s van deze wereld doen dat. Niet de pers! Raymon en zijn aanval op …. artikeltjes.
Hoe kom je aan 5% ? Volgens mij is het minder dan 1%
Netflix heeft op dit moment bijna 1000 eigengemaakte titels. Los van het gehuurde content van andere partijen. Apple heeft op dit moment enkel 8 titels en verder niets. Qua content + prijs is het niet eens met elkaar te vergelijken.
Je kunt denk ik beter de vergelijking maken met NPO Start Plus. Iets dat 2,95 per maand kost en dan heb je nog steeds veel meer waarde/content voor je geld dan TV+
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.