13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucien

Gratis Apple TV

Beste,
    Ik heb Apple TV geactiveerd voor 1 jaar gratis, zie dat het geactiveerd is aan mijn abonnementen in App Store.
    Nu wil ik kijken naar een film, maar kan deze niet gratis bekijken… maar wel bekijken mits betaling ? Wat doe ik verkeerd.
    Wat kan ik doen om dit op te lossen
    Lucien

Bijdrager
    yasser

Jij probeert waarschijnlijk een film uit de iTunes Store te bekijken. Je kan enkel Apple TV+ content bekijken, niet de hele iTunes Store

Bijdrager
    yasser

Bijdrager
    Jonas89

Hier géén melding gekregen voor 1 jaar gratis, wel voor 1 week

MBP aangekocht op 14 sept.

Bijdrager
    Marcel

Echt heel verwarrend Apple TV en Apple TV + door elkaar, je moet gewoon heel goed opletten en dat is jammer

Bijdrager
    Shmoo

Ja hallo, wat moeten ze dan. Een TV+ app online zetten met enkel 8 titels erin ( 3*drama, 2*kinderen, 1*documentaire en 1*komedie ) ???

Daar gaat toch niemand voor betalen. Das goed voor één avondje bankhangen terwijl je eigenlijk naar de kermis zou gaan, maar het regent. Kom nou toch, mensen hebben altijd zulke hoge verwachtingen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn.

Bijdrager
    Lucien

Bedankt voor de positieve reacties, ben wel geholpen.
    Lucien

Bijdrager
    polansky

<p class=”cite”>Shmoo op 1 november 2019 om 12:14</p>
    Ja hallo, wat moeten ze dan. Een TV+ app online zetten met enkel 8 titels erin ( 3*drama, 2*kinderen, 1*documentaire en 1*komedie ) ???

Daar gaat toch niemand voor betalen. Das goed voor één avondje bankhangen terwijl je eigenlijk naar de kermis zou gaan, maar het regent. Kom nou toch, mensen hebben altijd zulke hoge verwachtingen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn.

Ik denk dat Apple zelf die hoge verwachting heeft gecreëerd door het te laten lijken alsof het een alternatief is voor Netflix of Disney+.

Maar nu het ‘live’ is lijkt het in niets op dit.
    Doe het goed of doe het niet, maar nog extra voor content te laten betalen is niet bepaald wat je verwacht van deze dienst..

Juist deze dienst is een ‘One Price – Get all’ principe, maar dat blijkt bij Apple toch nét weer even anders te liggen. Jammer, maar mijn jaarabonnement zal bij deze houding van Apple bij voorbaat al niet verlengd worden.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door polansky.
    Moderator
    Night

Apple heeft die verwachtingen niet gecreëerd, maar de mensen (pers) zelf. TV Plus staat in de kinderschoenen en Apple kennende zal het er alles aan doen om de content zoveel mogelijk uit te breiden, net als het met Apple Music heeft gedaan.

Moderator
    Pete.Z

Kost de helft van Netflix, met ongeveer 5% van het aanbod. Ze hadden beter iedereen een jaar gratis kunnen geven.

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>Night op 2 november 2019 om 09:30</p>
    Apple heeft die verwachtingen niet gecreëerd, maar de mensen (pers) zelf.

Precies de OMT’s van deze wereld doen dat. Niet de pers! Raymon en zijn aanval op …. artikeltjes.

@Pete

Hoe kom je aan 5% ? Volgens mij is het minder dan 1%

Netflix heeft op dit moment bijna 1000 eigengemaakte titels. Los van het gehuurde content van andere partijen. Apple heeft op dit moment enkel 8 titels en verder niets. Qua content + prijs is het niet eens met elkaar te vergelijken.

Je kunt denk ik beter de vergelijking maken met NPO Start Plus. Iets dat 2,95 per maand kost en dan heb je nog steeds veel meer waarde/content voor je geld dan TV+

Bijdrager
    KarelWillem

Night op 2 november 2019 om 09:30
    ….Apple kennende zal het er alles aan doen om de content zoveel mogelijk uit te breiden, net als het met Apple Music heeft gedaan…

Bij Apple Music hoefde Apple uiteraard niet zelf de content te (laten) maken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door KarelWillem.
    Moderator
    Pete.Z

@Shmoo,

ik had het niet uitgerekend hoor…..😉

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.