17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Richard

Gratis Apple TV patch stick downloaden

Wanneer je op zoek bent naar een Patchstick voor je Apple TV, sla dan vandaag je slag!

Op de website atvmod.com kan je alleen vandaag een gratis patchstick downloaden,
    de pachtstick van atvmod is gebaseerd op atvpatch 2.5.

Meer info: http://www.atvmod.com

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik zie het niet hoor…

Bijdrager
    Richard

Effe een account aanmaken en de download sectie bekijken …..

Bijdrager
    sypie

Weer ergens een accountje aanmaken. Het wordt tijd dat OpenID echt gepromoot gaat worden, overal maar accountjes aanmaken….

Bijdrager
    Jpunt

ik heb geen :apple: TV, maar altijd handig om te hebben. bedankt:)

Bijdrager
    Petje

heb de download zojuist gestart, ben wel benieuwd of het een makkie is om de ATV te modden

Bijdrager
    iMous

Ik ga eens kijken of ik hier iets van kan gebruiken voor FrontRow..:)

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”sypie”

Weer ergens een accountje aanmaken. Het wordt tijd dat OpenID echt gepromoot gaat worden, overal maar accountjes aanmaken….

OpenID gaat toch nooit doorbreken zolang iedereen zelf een eigen server gaan opzetten.

Bijdrager
    Petje

ik heb de imagefile maar ik kan er niets mee.
    Iemand een idee wat er nu moet gebeuren nu ik de “atvMod_v1.0.img” heb gedownload?

Bijdrager
    MichMich

Heb ooit mijn AppleTV gemod middels een Patchstick… werkt leuk, maar erg veel gedoe… Heb hem weer fijn hersteld naar fabrieksinstellingen….:)

”Martijn

OpenID gaat toch nooit doorbreken zolang iedereen zelf een eigen server gaan opzetten.

Volgens mij begrijp jij het hele idee van OpenID niet helemaal.

Bijdrager
    Bor

OpenID zal nooit werken. Op deze site wil ik mijn dogcow avatar, op andere sites een foto van mezelf en op weer andere gebruik ik mijn Southparker. Dat wordt niet door OID ondersteunt.

Bijdrager
    J.C.

Mensen, voordat je gaat schreeuwen OpenID gaat nooit werken. Verdiep je er eerst in.

Het enige wat het doet is het koppelen van je OpenID aan accounts op andere site. Het enige wat het dus verzorgd is de login. Je kan nog steeds je eigen gebruikersnaam kiezen en je avatar. Echter kun je deze ook inlaten vullen door je OpenID paspoort.

[size=9:2b5c72ac2d]Moeilijk moeilijk… je ergens in verdiepen.[/size:2b5c72ac2d]

*Download Patchstick*

Bijdrager
    Bor

O zo zit het! Nou dan kan het wel werken.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”J.C.”

Mensen, voordat je gaat schreeuwen OpenID gaat nooit werken. Verdiep je er eerst in.

Het enige wat het doet is het koppelen van je OpenID aan accounts op andere site. Het enige wat het dus verzorgd is de login. Je kan nog steeds je eigen gebruikersnaam kiezen en je avatar. Echter kun je deze ook inlaten vullen door je OpenID paspoort.

[size=9:f2a270dda1]Moeilijk moeilijk… je ergens in verdiepen.[/size:f2a270dda1]

*Download Patchstick*

OpenID brengt met zich mee dat iedereen snel toegang kan krijgen tot systemen zonder dat de beheerder bijvoorbeeld zeker is dat het opgegeven E-Mail adres e.d. wel klopt. Het brengt simpelweg geen voordelen mee tov. bijvoorbeeld Passport.net aangezien er geen centrale beheerder is. Ik snap je punt dat ’t handig zou zijn, maar het is voor de beheerders gewoon troep en niemand heeft het.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik wist niet dat het zo eenvoudig was… tjonge en ik maar films omzetten…

Bedankt voor deze tip!

Bijdrager
    chrisn

Hoe moet je deze patch nu precies installeren?
    Vind nie direct een handleiding om dit te doen, en deze op hun website werkt niet, de server is down.

Bijdrager
    macbook-Jan

Heeft er iemand wat meer info over hoe dit nu precies werkt?

Wat zijn de functies die je er extra bij krijg?

Als ik dit op een usb stick zet en in de :apple: tv stop dan verandert hij de software op de :apple: tv?
    Of moet de stick erin blijven zitten om te kunnen werken?

En als het fout gaat/kan ik dan nog restoren of moet ik dan mijn :apple: tv openmaken om hem weer goed te krijgen?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.