9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ckafe

Grappig: MacBookPro ‘voor weinig’

Voor de aardigheid bekeek ik een door mijn spamfilter gesignaleerd berichtje van ene io io. De aanhef alleen al was erg grappig: Beste vriend: kijken: Mooie online winkel van China. Ik adviseer u een zeer goede shopping website (!) De kwaliteit van het product is maar beter, de service is perfect, en de prijs is maar beter, de snelheid van leveren is zeer fast.There zijn eigen magazijn en op te slaan, is er klant in de hele wereld, ontvangt de klant een zeer hoge waardering.

io io heeft zelfs een MacBookPro in de aanbieding

Het leek me beter om het adres niet bekend te maken, want je zult er maar intrappen. oei oei

Bijdrager
    stel maar

het is wel slecht Nederlands. Het was vast een engelse tekst die door een vertaalsite is vertaald.

Inactief
    Anoniem

Bijna besteld, tsja ik vind die discount te weinig:lol:

Bijdrager
    chatsmit

jij moet zijn lid for die special price, jammer

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Hmm ze worden in china gemaakt… dat kosten ze waarschijnlijkm echt in onderdelen!

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, die bedrijven zijn er met bosjes.

Bijdrager
    klaas4

Alleen maar omdat er Notebook PC staat, zou ik hem niet kopen.

Bijdrager
    liesebirdie

Ahh dat vind ik flauw, ik wilde em namelijk wel gaan bestellen. Mag ik dan alsnog de link? (a) Dit koopje laat je toch niet liggen…

Bijdrager
    Neptunus

Ik denk dat dit inderdaad wel ongeveer de prijs is die Apple ervoor moet betalen om alle onderdelen te kopen. Altijd wel leuke mailtjes om te krijgen vind ik.:)

Trouwens, waar zouden Chinezen hun onlinespullen kopen? Of zouden zij ook nog ‘veilige’ bol.com-achtige sites hebben?

edit: Trouwens, de MacBook 2.4 GHz is in China wel 100 euro goedkoper dan hier..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.