9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    alli232343

Grapics updaten bootcamp

Beste OMT’ers,

ik heb een iMac mid 2011 en ik probeer al 4 dagen mijn grapics card driver te updaten alleen zonder succes.
    Ik heb een AMD Readeon 6770M, en ik draai Windows 7 Home Premium 64-bit.

Hopelijk weten jullie hoe ik dit kan updaten, want ik wil graag de Battlefield 4 Beta spelen.

met vriendelijke groet, Alwin Lubbers

Bijdrager
    Maverick9898

Zit in dezelfde situatie als jij. Heb alleen de 6970M.

Ik neem aan dat je gewoon naar de AMD website bent gegaan? Als je daar die automatische detectie software ophaalt, dan installeert ie de juiste driver voor je. Heeft verder niks met Bootcamp te maken. Als je met Bootcamp Windows draait, draai je gewoon Windows, dus dan moet je de computer ook behandelen als een Windows computer.

Bij mij draait Battlefield 4 Beta prima (even afgezien van de bugs die in het spel zelf zitten). Vergeet niet je resolutie terug te schroeven. 2560×1440 pakt ie bij mij niet meer goed….

Bijdrager
    alli232343

heb ik al geprobeert, hij zegt kan pakket niet installeren

Bijdrager
    Robbie122

Ik heb de iMac 2013 met de GTX680MX, en de Battlefield 4 beta laggt als een gek.
    Ik heb op internet gelezen dat er een beta driver te downloaden is maar ook dit bied geen succes.
    Misschien kun je ergens op internet een specifieke driver vinden voor je AMD kaart die bedoeld is voor Boot Camp.

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien kun je ergens op internet een specifieke driver vinden voor je AMD kaart die bedoeld is voor Boot Camp.

Dit is een lulkoek suggestie. Nogmaals, Bootcamp is niets meer of minder dan een partitietool van OS X, om Windows te installeren op een Mac. Als Windows eenmaal is geinstalleerd heb je niets meer met Bootcamp van doen. Windows is gewoon Windows met de hardware die je gekocht hebt. Alles, maar dan ook alles, werkt zoals een Windows computer werkt. Drivers, muis, toetsenbord, harde schijven….you name it! Apple levert alleen een aantal basisdrivers voor Apple producten en zorgt ervoor dat de hardware in de basis werkt. Voor de rest moet je het echt zelf uitzoeken als het gaat om de juiste updates om te gamen, etc etc.

heb ik al geprobeerD, hij zegt kan pakket niet installeren

En wat als je zelf specifiek de drivers opzoekt? Dat kan namelijk ook via de AMD site. Je moet wel zoeken onder Notebook cards. Je iMac heeft namelijk een grafische kaart uit een laptop, het is geen desktop kaart.

Bijdrager
    computer space

Bij Bootcamp zitten inderdaad de devicedrivers voor je mac-hardware. Bij AMD ga je niks vinden. Dus niet alleen partitietool! Staan op je mac installatie DVD/recovery partitie of je kunt ze ophalen bij Apple.

Bijdrager
    Maverick9898

Dus niet alleen partitietool! Staan op je mac installatie DVD/recovery partitie of je kunt ze ophalen bij Apple.

Ja, slim. Het enige is dat Apple oude drivers meegeeft;)! Dat is prima om Windows in de basis mee te draaien, maar niet genoeg om een heel nieuw spel als Battlefield 4 mee te draaien. Die vereist de laatste drivers en dat levert Apple niet. Dat is het hele probleem.

Bij Bootcamp zitten inderdaad de devicedrivers voor je mac-hardware.

Dat zit er niet echt bij. Het programma Bootcamp is echt alleen een partitietool. Apple levert alleen een extra programma setje erbij zodat Windows draait, maar dat is niet echt Bootcamp zelf. Je kan immers zonder dat setje ook gewoon Windows draaien. Je hoeft alleen maar de juiste drivers te installeren net als bij elke andere Windows computer.

Bijdrager
    alli232343

Bedankt dat je mee denkt Maverick9898,

Ik heb de AMD site zitten doorspitten op drivers, En ik heb de driver proberen te installeren… Alleen ik krijg een foutmelding.

Dit is de foutmelding:

Groetjes, Alwin

Bijdrager
    Robbie122
    Maverick9898 op 08 oktober 2013

Dit is een lulkoek suggestie. Nogmaals, Bootcamp is niets meer of minder dan een partitietool van OS X, om Windows te installeren op een Mac. Als Windows eenmaal is geinstalleerd heb je niets meer met Bootcamp van doen. Windows is gewoon Windows met de hardware die je gekocht hebt. Alles, maar dan ook alles, werkt zoals een Windows computer werkt. Drivers, muis, toetsenbord, harde schijven….you name it! Apple levert alleen een aantal basisdrivers voor Apple producten en zorgt ervoor dat de hardware in de basis werkt. Voor de rest moet je het echt zelf uitzoeken als het gaat om de juiste updates om te gamen, etc etc.

heb ik al geprobeerD, hij zegt kan pakket niet installeren

En wat als je zelf specifiek de drivers opzoekt? Dat kan namelijk ook via de AMD site. Je moet wel zoeken onder Notebook cards. Je iMac heeft namelijk een grafische kaart uit een laptop, het is geen desktop kaart.

Is geen lulkoek suggestie hoor, bespaar je de moeite om het uit te leggen want ik gebruik het zelf ook al jaren. Er zijn verschillende videokaarten zoals de GTX680 en de GTX680MX. Ik weet niet of AMD dit ook heeft maar wellicht heeft de TS een verkeerde driver te pakken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.