7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    cokie

Grand theft auto OF Tomb Raider

Hoi

Ik vraag me af of er een mogelijkheid is om “Grand theft auto” of “Tomb Raider 2” te spelen op Mac (macbook pro intel)
    Zijn er één van die spelen uit gegeven voor mac of welke mogelijkheid bestaat er om ze te spelen op je mac?
    Ik wil geen windows systeem installeren op mijn mac. ik wil niet te maken krijgen met virussen of andere windows crap:p

Cheers
    Thx

Bijdrager
    diotav

Grand Theft Auto: Tomb Raider ken ik nog niet .. :bigsmile:

Bijdrager
    ChrisMax

Lijkt me wel een relaxt spel. Soort Far Cry 2 idee maar dan in de hoofdrol Lara Croft, hehe:lol:

Bijdrager
    danielpunt

Zonder Windows gaat het niet lukken, want er zijn geen Mac versie’s van die spellen.

Zelf speel ik GTA:Vice City mijn MacBook (via Boot Camp dus), en dat gaat perfect, zelfs aan mijn Cinema Display:) Maar goed, dat spel komt ook uit 2002;)
    Maar GTA 4 schijnt zelfs nog op een hoop PC’s slecht te draaien. Ben nog steeds blij dat ik voor het gamen een Xbox 360 heb gekocht en geen iMac of MacBook Pro.

Bijdrager
    Adrenaline

Er is wel een cider-versie van Gta-San Andreas. Loopt hier prima op mijn mbp. Is helaas niet te verkrijgen wegens de officiele kanalen :wink:

Bijdrager
    Jesper
    ”Adrenaline”

Er is wel een cider-versie

Wat houd een cider-versie precies in? En maakt dat het mogelijk om GTA San Andreas te draaien zonder windows? Ben wel benieuwd :)

Bijdrager
    sven-

Een Cider versie is een versie van een Windows spel dat toch onder Mac OS X werkt. Helaas zijn de prestaties vaak ver onder de maat weet ik uit ervaring.

hier wat info over Cider

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.