6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

Grafische problemen MBP 2011 13" met 1 beeldscherm

Hee omt-ers,

Ik heb al vanaf het begin dat ik mijn MacBook Pro heb grafische problemen. Zoals dit:

Ik heb mijn MacBook Pro toen weggebracht voor reparatie en toen is mijn hele moederbord vervangen. Ook kwam er kort daarna een firmware/software update (weet niet zeker welke van de twee) die grafische problemen zou moeten oplossen. Beide oplossingen hielpen niet.

Nu heb ik die problemen nog steeds en ze komen van tijd tot tijd. Ik heb nog niet echt een verband kunnen ontdekken. Kan het software matig zijn of is het echt een hardware probleem?

Hoop dat jullie wat weten.:)

Dagaloni

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je dit ook bij een nieuw aangemaakte gebruiker? Even testen dus.
    Misschien ook een SMC reset doen.

Anders gewoon terug. Ik hoop dat je nog garantie hebt op je Mac. Anders misschien nog wel op die reparatie.

Bijdrager
    Dagaloni

Ik ga het even test op een nieuw account en die SMC reset ga ik ook proberen;) Dankje!

Bijdrager
    Dagaloni

De problemen zijn erger geworden. Zo loopt mijn MacBook Pro helemaal vast als ik Mission Control activeer en hapert hij als ik een icoon in het dock aan klik.

Maar ik ben erachter gekomen dat ik het probleem alleen heb met mijn Apple Cinema Display van 22″ met ADC aansluiting. Op een 27″ iMac als scherm gebruikt via Thunderbolt kabel werkt het prima. Geen grafische problemen, geen vastlopers bij Mission Control en geen haperingen als ik een icoon in het dock aan klik.

Waar kan het probleem dan liggen? Als het aan mijn beeldscherm ligt dan snap ik waarom de grafische problemen zich voordoen maar waarom mijn MacBook Pro totaal vast loopt kan ik geen reden voor verzinnen.

Dus wie weet waar het probleem ligt en hoe ik dit moet oplossen?

Bijdrager
    Afroman

Ik zou een retourtje APR doen.

Bijdrager
    Dagaloni

Ok is goed, ga ik doen;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.