10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    JoelCoster

Grafische laag Mountain Lion op PowerPC Macs

Ik kwam toevallig op deze site terecht, en aangezien ik me kan voorstellen dat meer PowerPC gebruikers dit leuk lijkt om eens te proberen, heb ik besloten het hier maar te posten: http://mymacintoshcollection.com/2012/07/25/aquadock-releases-mountain-lion-theme-for-leopard/

Het gaat om een installer die de grafische laag van Mountain Lion (dus oa de nieuwe dock en de vernieuwde finder icoontjes) over de laag van Leopard installeerd, waardoor je oude PowerPC Mac weer een beetje een moderne look krijgt.

Mocht dit topic als onnodig beschouwd worden, dan hierbij mijn excuses daarvoor, maar het lijkt mij het delen wel waard.

Bijdrager
    GastonM

(Ik heb geen PowerPC-Mac, maar wil hier toch even mijn mening kwijt)

Tja, ik weet niet wat ik van dit soort dingen moet denken. Je Mac zal er zeker niet stabieler op worden en ik vraag me af hoe het zit met 10.8.x-updates, wat dan? Ik raad het persoonlijk af.

Bijdrager
    JoelCoster

Het heeft geen enkele invloed op de stabiliteit, en even voor de duidelijkheid, het is geen Mountain Lion, dus de 10.8.x updates staan er los van, het vervangt enkel een serie afbeeldingen in de Leopard systeemmap voor afbeeldingen uit de Mountain Lion systeemmap, waardoor je de looks van Mountain Lion krijgt

Bijdrager
    poing

Soort van Porsche met een volkswagen motor.

Bijdrager
    GastonM

@ikikjoel, ik bedoel natuurlijk 10.5.x-updates… Maar laten we het houden op systeemupdates, aangezien 10.5.x-updates al enkele jaren niet meer worden uitgebracht :sarcastic:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    poing op 23 augustus 2012

Ik hoop dat je je eigen grap snapt:wink:

Bijdrager
    JoelCoster

@poing

Gaan we net doen alsof Leopard een slecht OS is ofzo, zoveel is er nou ook weer niet veranderd in de afgelopen jaren:p

Bijdrager
    1984
    Waffle op 23 augustus 2012

Dat is geen grap….

Bijdrager
    computer space
    ikikjoel op 23 augustus 2012

over de laag van Leopard installeerd, waardoor je oude PowerPC Mac weer een beetje een moderne look krijgt.

PFFF: moderne look. Als het een Windows 8 makeover was OK, maar sinds Mountain Lion krijg ik juist jeuk van de looks. Folders iconen van 1000×1000 pixels met retro-papier vlekken die mijn videokaart lopen te frustreren, faux leather om mijn ical, cheezy scheurrandjes op pisgele bloknootvelletjes. Bah Bah.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    1984 op 23 augustus 2012
    Waffle op 23 augustus 2012

Dat is geen grap….

Daarom juist, Porsche = VW. Net als Audi, Bentley en Bugatti allemaal VW zijn.
    Maar goed.

Ik ben het eens met computer space, Lion & Mountain Lion zijn grafisch gezien tot nu toe de meest afschuwelijke versies van OS X. Van mij van de Tiger look weer terug. Lekker simpel.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.