8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Zwollywood

Grafische kaart 'new iPad'

Ik heb we new iPad, dat is de laatste iPad voor de iPad air, met retina display, maar de laatste tijd lijkt mijn iPad wat te haperen tijdens grafische taken. Is er een app waarmee ik de status van de gpu kan controleren of via de computer misschien? Of weten jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn?
    Mvg

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Apple noemt alle iPad’s new iPad, hiermee geef je niet aan welk model je hebt.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, alleen de iPad 3 werkt aangemerkt als ‘New iPad’.

Have you tried turning it off and on again?

En anders:
    Herstellen in iTunes en even opnieuw beginnen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Zoiets kan niet. Je iPad os wat ouder dus zal af en toe haperen. De status van je processor is dus ‘koop een nieuwe of leer ermee leven’. Of herstel hem inderdaad, lijkt het weer even alsof ie nieuw is.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@KarelWillem,

Klopt niet wat je beweert…

Bijdrager
    Dennvdam

Enkel de iPad 3 kreeg als officiële benaming ‘The New iPad’, maar is niet de laatste versie voor de iPad Air – iPad 4 zat daar nog tussen.

On topic: geen app. Maar inderdaad zoals hierboven beschreven = herstellen. Mijn iPad 4 heeft soms ook kuren. Hoort bij de leeftijd.

Inactief
    Anoniem

JoopJoopJoop 1 uur geleden #

@KarelWillem
    ,
    Klopt niet wat je beweert…

Klopt wel: iPad – iPad 2 – The New iPad – iPad with retina display – iPad Air – iPad Air 2

Dat The New iPad ook al een retina display had weet ik, maar dit zijn de namen die op de Apple website hebben gestaan toen de iPads te koop waren.

Bijdrager
    Zwollywood

Oké bedankt voor de reacties. Zal eens gaan kijken of herstellen werkt

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.