4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ridesmet

GPS soft voor PalmOS & MacOS X?

Beste,

Ik vind in dit forum massa’s informatie over de GPS software op PalmOS, maar echter heel weinig over de applicaties die de Palm soft vergezellen om kaart uitsnedes te maken. Meestal is zo een applicatie een Windows applicatie, maar ik ben een MacOS X gebruiker.

Bestaat er een pakket dat ook een MacOS X applicatie meelevert om dit te verrichten? En zeg alstublieft niet dat ik VirtualPC moet aanschaffen, want enkel voor de GPS software is dat het niet waard.

Zijn er hier nog MacOS X gebruikers die in de kou staan? Of hebben jullie reeds alternatieven gevonden?

Groeten,

Ringo

Bijdrager
    defender90

Enige tijd geleden ben ik, in voorbereiding op de aanachaf van een GPS, ook op zoek geweest. Het enige wat ik aan software gevonden heb staat inmiddels ook op http://gps.pagina.nl/ Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. Laat ook je eventuele ervaringen ff weten.

Gr. Menno (nog steeds zonder GPS)

Bijdrager
    Lin

Bijdrager
    macshareman

Ik ben hier ook mee bezig geweest. Helaas is er geen software die palm os met mac os X combineert. Ik Ben hem in ieder geval nog steeds niet tegen gekomen. Nu zag ik wel Dat Tom Tom sinds kort een palm OS versie heeft, maar nog steeds voor windows. Verwacht er niet te veel van. Ik zelf heb een Tungsten C met digimap software (windows), aangezien ik ook met pc’s werk is het geen probleem, maar een mac-versie zou geweldig zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.