7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

GPS op oude iPhone

Hallo,

Op Youtube zie ik veel filmpjes waar mensen laten zien dat ze GPS ontvangen op hun oude iPhone dmv een GPS ontvanger die ze aansluiten op hun iPhone.

Zie bijvoorbeeld hier: http://www.youtube.com/watch?v=RY8OxHeNKfY

Ik wil dat ook! maar waar kan ik het kopen? of is het allemaal fake?

Bedankt!

Bijdrager
    Calpa

Het lijkt nogal zelfgemaakt… dus mocht het echt zijn dan zal je zelf moeten knutselen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Er zijn bedrijven die met een GPS-module voor de iPhone 2G lijken te komen.
    Ik kwam bij volgens mij Engadget.com of Appleinsider.com een jaar geleden
    een aantal van deze berichten tegen en heb zelf contact gehad met één van de
    bedrijven die hiermee bezig was.

Of ze hier nog steeds mee bezig zijn weet ik helaas niet… had de link weg gegooit
    toen ik mijn iPhone 3G kocht:(

Bijdrager
    iDavid

Hmmm… maar je kan dat dus nergens kopen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou even Googlen om te zien of ze al te koop zijn, maar als ze niet online te vinden zijn
    denk ik niet dat je ze kan kopen:)

Bijdrager
    KarelWillem

De markt hiervoor is niet interessant meer natuurlijk.

Want wie gaat er nu echt modules produceren en software ontwikkelen voor apparatuur dat niet meer leverbaar is?

Lijkt me als business-plan niet echt iets waar je een bank voor kunt interesseren. :wink:

Bijdrager
    Rolf

Ik moet zeggen dat ik niet echt interesse heb in een GPS module voor mijn iPhone…..sinds iPhone 2.0 software erop staat vind ik dat mijn navigatie en locatie bepaling het uitstekend doen voor een GPS loze iPhone…..dit is ook een van de redenen dat ik voorlopig lekker doorga met nijn oude Iphone, en die nieuwe gewoon effe lekker links laat liggen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.